Sivu 3/3

Re: Ahdettu early

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 11:07
Kirjoittaja Mexico65
En näe mitään ongelmaa lakipykälien muodossa asentaa vanhaan autoon ahdettua moottoria.
Helpoin tie on täysin säädettävä ECU. Auto rullille, tehot lain sallimiin arvoihin ja konttorille lappujen kanssa.
Jos siten tekee mieli päästää paineet valloilleen esim. suljetulla alueella niin uusi ohjelma käyttöön ja hups tehot kaksinkertaistui.
Katsastus ohjelma takaisin päälle kun auto palaa yleisille teille.
Näin se minun mielestä menee eikä lakeja ja asetuksia rikota.

Re: Ahdettu early

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 13:28
Kirjoittaja Antti66HT
No niin.

Mukavasti palattu taas asiaan. Jatkakaa ;)

Re: Ahdettu early

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 15:07
Kirjoittaja Wesuri.V8
Mexico65 kirjoitti:En näe mitään ongelmaa lakipykälien muodossa asentaa vanhaan autoon ahdettua moottoria.
Helpoin tie on täysin säädettävä ECU. Auto rullille, tehot lain sallimiin arvoihin ja konttorille lappujen kanssa.
Jos siten tekee mieli päästää paineet valloilleen esim. suljetulla alueella niin uusi ohjelma käyttöön ja hups tehot kaksinkertaistui.
Katsastus ohjelma takaisin päälle kun auto palaa yleisille teille.
Näin se minun mielestä menee eikä lakeja ja asetuksia rikota.

Esimerkiksi juuri näin.

Re: Ahdettu early

Lähetetty: 17 Maalis 2012, 07:48
Kirjoittaja Ville K
väännetään nyt vielä rautalangasta, on aivan eri asia yrittää saada leimaan jälkikäteen ahdettua ei-vähäpäästöistä, niistäkin alle 1987 vielä helpompia. Vähäpäästöisen leimaaminen jälkikäteen ahdettuna käytännössä mahdotonta, paitsi muutamia poikkeuksia löytyy, tappelua vaatii joka tapauksessa tai asiantuntijan. Avainsanat väritettynä, jos se aukeis.