ainoat laskukaavat tässä hommassa on ollu se että laskee rahojen riittävyyttä harrastukaseen.

Valvoja: Ville K
Antti66HT kirjoitti:Roskakoriin koko sepustus.
Kuten alusta asti sanoin, tuolla lämpötilan laskulla ei ole pakosarjan matkalla käytännössä mitään tekemistä tehon tuoton kanssa.
Boss Ford Racing 302 lohko on.Antti66HT kirjoitti:Oho... Saattaa jonkinverran meno piristyä. Olihan siinä dartin lohko jo olihan?
Futurage kirjoitti:Boss Ford Racing 302 lohko on.Antti66HT kirjoitti:Oho... Saattaa jonkinverran meno piristyä. Olihan siinä dartin lohko jo olihan?
Minä oikeastaan luulen, että koko homma lähti lapasesta heti alkuunsa useiden eri väärinkäsitysten kautta???Futurage kirjoitti:Ja älkää nyt kaverit saatta-na hikeentykö täällä...samaa tehon ja kiihtyvyyden Herraahan täällä palvotaan
homerilla on vaan taas hyväksi käyttö mielessäHomer65 kirjoitti:Kaavaa hyväksi käyttäen.
Juu, oli sata muuta ajatusta mielessä ennen kameroita ..... en edes tiennyt että olen tällainen vanha pappa joka puhuu itsekseen yksin autossa , ennen kuin purin tämän kameramateriaalin..... (tästä koosteesta on jätetty pois ne itse itselle kuiskailut kypärän sisässä)Antti66HT kirjoitti:Piilokamera meininki, taisit unohtaa kamerat täysin tuolla hetkellä?