Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Kysymyksiä, vastauksia ja keskustelua Mustangin tuomisesta ulkomailta

Valvoja: Ville K

jjenskiih
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Maalis 2011, 07:13

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja jjenskiih »

stangrider kirjoitti:Kyllä se on joskus tarkkaa hommaa, tuollanen sais kyllä riittää...

http://www.siivonen.fi/rattilukot.htm


Kai nyt joku on 68:n onnistuneesti katsastanut ja osaa neuvoa? :shock:
Valmistuspvm mukaan on jo selkeästi 68, joten ei auta tuo käyttöönottopvm selvityskään.
Niin mekin luultiin että tuo olis se perinteinen, halvin, helpoin ja yksinkertaisin vaihtoehto. Eipä vaan käy, kun ei kuulema ole kiinteä osa autoa. -.-" Ite ehdotin ukkolle että ruuvataan ratti pois aina ja heitetään takakonttiin, ei varmaan kukaan ajele. :P

Seinäjoelta kuitenkin löyty eräs tuttu ja sano laittavansa leimaan, ilman mitään ylimääräistä sähläystä :)
kuuma
Hiljaisempi
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 19:44

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja kuuma »

Mulla katsuri halus että laitan ajonestolaitteen kun ei ollut rattilukkoa vm.-84 kinnerissä.
jyf-30
Aktiivi
Viestit: 44
Liittynyt: 12 Elo 2007, 20:53
Auto: -67Mustang fb, 390 GT, four speed manual+9"
Paikkakunta: pyhäranta

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja jyf-30 »

jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?

Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?

- kiiitoos

Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
jjenskiih
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Maalis 2011, 07:13

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja jjenskiih »

jyf-30 kirjoitti:
jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?

Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?

- kiiitoos

Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
Mikä mies? :D K1-asemat tuntuu muutenkin olevan aika paljon rennompia kuin suuremmat konttorit.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuossa ylämyllyllä on yksi 68HT jonka maalasin, siinä ei ole rattilukkoa eikä mitään muutakaan ajonesto härpäkkeitä. Meni ekalla läpi katsastuksesta maalauksen jälkeen, joensuussa tykkäävät katsurit musseista.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Klint
Aktiivi
Viestit: 39
Liittynyt: 12 Heinä 2011, 11:07
Auto: Ford Mustang GT convertible 1968.

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja Klint »

Laitoin Cobran kaksisuuntaisen käynnistyksen eston. Maksoi n. 185 egee. Kelpasi Trafille ja konttorille. Tästä tuli myös merkintä papereihin.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

jjenskiih kirjoitti:
jyf-30 kirjoitti:
jjenskiih kirjoitti:Heips kaikille!
Sellaista haluaisin kysyä että onko joku tuonut lähiaikoina mieluiten -68 mussea suomeen ja saanut sen rekisteriin.
Ja jos olette saaneet rekisteriin niin missä ootte katsastanut?

Millasia katsastusmiehiä vanhoja jenkkejä kohtaan esimerkiksi turussa on?
Salossa ainakin meidän -68 mustangiin halusi katsastusmies ohjauslukon, vaikkei siinä sitä ole ollut. Sitten kun toinen sanoo ettei tarvitse ja toinen että tarvitsee, niin koita tässä sitten miettiä tarvitseeko vai ei. Ideoita? Omia kokemuksia?

- kiiitoos

Aja hyvä mies vaikka Laitilaan,K1-asemalla onnistuu ilman keljuilua.
Mikä mies? :D K1-asemat tuntuu muutenkin olevan aika paljon rennompia kuin suuremmat konttorit.
Tää ny menee OT mutta eikös K1 ole toinen niistä isoista ketjuista.

Ennen muinoin Volvon panssaripuola oli yleisin ratkaisu mutta ei kai niitä enää ole joka nurkan takana.
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja stangrider »

http://halytin.com/autohalytinverkkokau ... gory_id=66

tuollainen + ajonestorele riittää.
ja on E-hyväksytty.
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Avatar
JuhaV
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 06 Huhti 2011, 09:34
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Rekisteröinti tökkii. (-68 HT)

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Mielenkiintoinen keskustelu, miten jjenskiih:lle kävi? Saitko auton kilpiin ja jos niin missä ja kuinka helposti?
-65 HT 289
Vastaa Viestiin