
SamiM ehkä laittaa tarkempaa kuvausta autosta ja vaurioista.

Valvoja: Ville K
Ollos hyvä. Mukava kun pääsi mukaan autokaupoille. Harmi ettei kauppoja sitten tarvinnut tehdäkään.FFreak kirjoitti:SamiM ehkä laittaa tarkempaa kuvausta autosta ja vaurioista.Oli ihan hyvä, että oli toinen silmäpari mukana. Itse en ehkä olisi kaikkia kohtia hoksannut ja muistanut tarkastaa. Ja taas Samille kiitokset!
Molemmissa S197:ssa mitä mulla on ollut, kaikki korin saumat istuvat virheettömästi. Saumoissa ei myöskään ole mitään kiilamaisuutta/porrastuksia, eli aivan germany-laatua on korin viimeistely.SamiM kirjoitti:Takapäässäkin epäiltiin ensin olevan jotain hämärää, kun vasemmalla puolella takapuskuri ja kylkipelti eivät istuneet toisiinsa sivusuunnassa, mutta tarkempi tutkiminen kontin verhoilujen taakse ei antanut lisäaihetta epäilyyn (takakontin verhoilut olivat lisäksi huonosti paikoillaan). Liekö näissä sitten korinosien sopivuus tuota luokkaa alun perinkin. Kontin kannen vasemmalla puolella oli silmämääräisesti leveämpi rako kuin oikealla.
Ajattelin ihan samaa itsekin, että jotain outoa siinä olisi, siksi piti mennä takakonttiin ja luukun karmeihin kurkistelemaan. Nykyautoissa kun saumat ovat kapeita, niin istuvuuden pitää uutenakin olla todella hyvä, sillä muuten auto näyttää viimeistelemättömältä. Voihan tuohon olla silti takakylkikin vaihdettu, sitä ei vain huomannut sisäpuoleltakaan. Vasen takakylki oli siis sivusuunnassa ulompana puskurista ja luukun kannesta.pokkinen kirjoitti:Molemmissa S197:ssa mitä mulla on ollut, kaikki korin saumat istuvat virheettömästi. Saumoissa ei myöskään ole mitään kiilamaisuutta/porrastuksia, eli aivan germany-laatua on korin viimeistely.SamiM kirjoitti:Takapäässäkin epäiltiin ensin olevan jotain hämärää, kun vasemmalla puolella takapuskuri ja kylkipelti eivät istuneet toisiinsa sivusuunnassa, mutta tarkempi tutkiminen kontin verhoilujen taakse ei antanut lisäaihetta epäilyyn (takakontin verhoilut olivat lisäksi huonosti paikoillaan). Liekö näissä sitten korinosien sopivuus tuota luokkaa alun perinkin. Kontin kannen vasemmalla puolella oli silmämääräisesti leveämpi rako kuin oikealla.![]()
En ole myöskään kerhokamujen S197 autoissa mitään huonoa istuvuutta pelleissä havainnut.
Eli väittäisin , jos 2005+ malleissa korin saumat ei istu, jotain korjauksia on jälkeenpäin tehty. Varsinkin saumojen kiilamaisuus antaa usein aihetta huoleen ja syyn syvempiin tutkimuksiin.
Hieman offtopic mutta mielenkiintoinen tuo takapuskuri. Liekkö tuollaisia aftermarket puskureita löytyy vai onkohan ihan ite porattu ja upotettu lamput. Ja mielenkiintoista olis tietää mistä löytyy noita lamppuja. Minulla pitäs sumuvalon laittaminen alkaa miettimään myös..stangrider kirjoitti:Näin se, ilmaisia lounaita ei ole.
Hyvä olla useampi silmäpari tutkimassa, kun itsellä hirveä autokuume päällänsä.
Ennen vanhaan, kun Mustangeja oli suht vähän Suomessa, riitti kun soitti muutamalle henkilölle, niin
sai jo hyvän kuvan mitä ostamassa. Nyt tavaraa virtaa monesta lähteestä ja varovainen oltava jo uusienkin autojen suhteen.
Eihän tuokaan hirveästi kalliimpi ole , alle 32ke, 2006.
http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3583283
stangrider kirjoitti:Eihän tuokaan hirveästi kalliimpi ole , alle 32ke, 2006.
http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3583283