Sivu 2/2

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 21 Kesä 2010, 08:41
Kirjoittaja cougar1967
PeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle :o
Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkee :lol:

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 21 Kesä 2010, 09:53
Kirjoittaja Make67
cougar1967 kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle :o
Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkee :lol:
Sama kokoonpano ja samanlaiset kokemukset, mutta...menee kyllä myös todella vähällä bensalla kun on säädöissä eikä seiso kaasupolkimen päällä :!:

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 23 Kesä 2010, 20:28
Kirjoittaja jusku1
Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.

Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä. :lol:
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään :shock:

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 23 Kesä 2010, 22:21
Kirjoittaja Make67
jusku1 kirjoitti:Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.

Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä. :lol:
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään :shock:
No se on just noin :mrgreen:

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 24 Kesä 2010, 01:45
Kirjoittaja Antti66HT
Prosystemsin 830cfm tuplapumpulla 20l sadalla, ajo tyyli vapaa mutta samalla paikoin hillitty... Tais carterill mennä joskus 16 pintaan, mutta ei se kyllä mihkään kulkenutkaan.. No nokka akselikin on vaihdettu sen jälkeen...

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Lähetetty: 24 Kesä 2010, 07:59
Kirjoittaja Make67
Sehän on just se miten näillä ajelee...Ahvenistolla pari kesää sitten meni n. 50l/100km pikkusen parannellulla 289:llä ja AOD-"vamma"vaihteistolla(3.80 välitys). Toisaalta ei niiden 15 kierroksen aikana juurikaan alle 4000 rpm:n laskenu kierrokset, paitsi niissä kohdin kun keula oli joskus tulosuuntaan jonkun kummallisen syyn takia... :mrgreen: :lol: :LMAO: