Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkeePeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle
351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
-
cougar1967
- Aktiivi
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
Sama kokoonpano ja samanlaiset kokemukset, mutta...menee kyllä myös todella vähällä bensalla kun on säädöissä eikä seiso kaasupolkimen päälläcougar1967 kirjoitti:Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkeePeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.
Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä.
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään
Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä.
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
No se on just noinjusku1 kirjoitti:Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.
Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä.![]()
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
Prosystemsin 830cfm tuplapumpulla 20l sadalla, ajo tyyli vapaa mutta samalla paikoin hillitty... Tais carterill mennä joskus 16 pintaan, mutta ei se kyllä mihkään kulkenutkaan.. No nokka akselikin on vaihdettu sen jälkeen...
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa
Sehän on just se miten näillä ajelee...Ahvenistolla pari kesää sitten meni n. 50l/100km pikkusen parannellulla 289:llä ja AOD-"vamma"vaihteistolla(3.80 välitys). Toisaalta ei niiden 15 kierroksen aikana juurikaan alle 4000 rpm:n laskenu kierrokset, paitsi niissä kohdin kun keula oli joskus tulosuuntaan jonkun kummallisen syyn takia...

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT