Joo, eipä väitellä enää näistä termeistä enempää.Eipä tuo mitään hyödytä topikin aloittajalle.
Joka tapauksessa tuo ongelma S197 konepeitossa tuntuu olevan todellinen mutta aika varmasti
se ulkoinen vaurio tuon aikaan saa että hapettuminen what ever siellä maalin alla alkaa muhimaan.
Tunnen kyllä ongelman työn puolesta hieman toisenlaisissa kulkupeleistä mutta en tässä viitsi
siitä enempää kertoa.Kuten totesin, ja muutkin on alumiini erittäin hankala materiaali maalattavaksi
ja vielä tähänkään päivään mennessä ei ole sitä yhtä ja oikeaa esikäsittelyä tuohon löydetty..
Rauhaa veljet ja toivottavasti edelleenkin topikin aloittaja löytää sen hyvän auton.Ongelma on varmaan
tehtaalla jo tiedostettu ja parannuksia asian suhteen luultavasti on tehty.
Itse olen suojauksen kannalla jos se on oikein tehty, tässä esimerkki kuvat suojaamattomasta
kynnyskotelosta jossa ruoste on lähtenyt leviämään sisäpuolelta, kyseessä ei amerikkalainen auto.
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.