Sivu 2/2

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 18 Tammi 2010, 15:06
Kirjoittaja stangrider
Yleensä kannattaa noita kokemuksen rintaäänellä puhuvia kuunnella :)

Mutta onkohan nämä Mexicon tuotteet kovin yleisiä, vuosimalleittain?
Onko tuossa Shelbyllä mitään osuutta :roll: ?

http://losangeles.craigslist.org/lac/ct ... 40505.html

1971 mustang from mexico - $20000

Date: 2010-01-15, 9:37PM PST

I have a 1971 shelby de mexico gt 351. runs good. 2139257592 call if interested.
*351w w/4bbl
*4 speed manual trans w/hurst shifter (1,2,3,4, and rev.)
*8inch limited-slip posi rearend
*good interior /blk
*power front disk breaks. drums in rear.
*no power stearing( this car was made to go streight...fast).
asking 20,000 OBO. only 200 made.

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 18 Tammi 2010, 16:34
Kirjoittaja Drummer
Meksikolainen tuo varmaan on, mutta Shelbyn kanssa hyvin vähän tekemistä:

South of the Boarder
http://www.darkhorseracing.net/south_of_the_boarder.htm

"The year 1969 was also significant in two other respects. For one it would actually be the last official year of any significant production run; and two the year 1969 signified a change in company sales policy. As Shelby de Mexico sales either increased, or decreased during the fiscal year, prospective buyers could individually order various. Options according to affordability.

The end for Shelby International S.A. came in 1974. In between came a few miniscule efforts like the 1972 Shelby de Mexico "GT-351;" which actually had very little to do with anything Shelby at all. The company kept selling the once extensive inventory of Shelby and Cobra high performance parts until the inventory was depleted. They also briefly specialized in converting 1971-73 Mustang coupes into fastbacks as well.

Kuva
One of the last Shelby de Mexico's produced was this "GT-351" 1972 Mustang coupe.
Very little if anything on the car was actual Shelby though. The car was mostly stock
featuring an assortment of Superior Industries aftermarket parts. "

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 18 Tammi 2010, 21:26
Kirjoittaja timppa
http://www.hammar.dyndns.org/~mexmust/


Tuolta löytyy jonkin verran tietoo

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 12:34
Kirjoittaja PeteP
Tällaisiakaan ei taida suomesta löytyä?? Vaikka teema on kovin isänmaallinen :D On niin ruma että on oikein komia! Moinen projektina toisi hieman haastetta, ainakin verhoilun osalta :roll:
Kuva

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 13:37
Kirjoittaja Drummer
Tuskin on yhtään Sprinttiä näillä main, vai ilmoittautuuko joku...?

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 15:02
Kirjoittaja 96PurpleStang1
Mikäs malli tämä oikein on?Niin kertokaas nyt joku mitä moottorikoodeja on V8:lla varustetuis ollu?M ja Cj mutta mitäs muita?351 taitaa olla
näissä yleisin kasi vai mitenkäkö :D

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 16:06
Kirjoittaja Nasse

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 23:46
Kirjoittaja PeteP
Katooppas pentele! Meleko uutta tuotantoa.

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 20 Tammi 2010, 00:05
Kirjoittaja 96PurpleStang1
Tälläinen pisti silmään...

http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3019681

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 20 Tammi 2010, 08:07
Kirjoittaja eekoo
joo saahan noita mutta kuin edelläkin on juteltu ÄLÄ LUOTA KUVIIN VAAN MENE KOPUTTELEMAAN. esim. rintapellistä ritilät irti ja katse raitisilmakaukaloon. Hintaluokka ei kaukana ole "oikeasta" ,kun fiksaat niin puhutaan vähän suuremmasta summasta yleensä.

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 20 Tammi 2010, 08:37
Kirjoittaja 302TT
eekoo kirjoitti:joo saahan noita mutta kuin edelläkin on juteltu ÄLÄ LUOTA KUVIIN VAAN MENE KOPUTTELEMAAN. esim. rintapellistä ritilät irti ja katse raitisilmakaukaloon.
Erittäin hyvä pointti! Tuo kaukalo on nimittäin melkoisen v-mäinen korjattava ja sieltä voi löytyä vaikka minkälaista aiempaa räpellystä. Esim. allekirjoittaneen 429CJ:ssä raitisilman otto oli räitty puikolla ja 2mm pellillä kokonaan umpeen ja lisäksi lasikuitumattoa päälle :shock:

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 21 Tammi 2010, 20:29
Kirjoittaja timppa
96PurpleStang1 kirjoitti:Tälläinen pisti silmään...

http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3019681


Näytäs noita tietoja olevan aikas vähän.teippejä ja muuta tilpehööriä saa kyllä tilaamalla. mut ennen kun menee kaupat tekeen niin kannttaa tarkistaa noi koodit ja tietysti kunto :shock: :roll: 8)

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 00:14
Kirjoittaja 96PurpleStang1
Tuossa vähän lueskelin ja -73 tuo Machin vakiokone on vissiin ollut 302 ja tuon 351cleven on saanut optiona 2 tai 4 kurkkuisella kaasarilla..?
Miten tuollaisen auton identiteetti voidaan varmistaa?

Re: Isokoppainen musti mielessä

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 07:45
Kirjoittaja eekoo
esim : http://bradbarnett.net/mustangs/timelin ... /index.htm kuuklettamalla löytyy lisää


jos kiinnostaa niin soita ja tuu kattoon projektia Kurikkaan , samalla näet mihin pitää kiinnittää huomiota... laita yv jos innostut