Sivu 2/2

Re: Etuiskarit ja etujouset Fastback 67

Lähetetty: 29 Maalis 2010, 02:23
Kirjoittaja Antti66HT
mielestäni olet oikeassa. Se avoin päähän sopii kuin nenä päähän siihen keinuun.

Yksi vaihtoehto olisi arning muutos joka pudotta keulaa hieman, ja parantaa ohjaus geometriaa. Ei vaadi 1" pudotukseen kuin uudet reijät vanhojen alle. haku toiminnolla löytyy tästä varmasti lisää. Shapluunoita reikiin löytyy jostain...

Huomioi että jousen katkaisu myös jäykistää alustaa. Voisi tietysti ehdottaa painon lisäämistä kaulalle ;) Originaali luukissa tuo keula onkin aika ylhäällä. Mitkä jouset autossa nyt on?
Auto myös hieman laskee ajon myötä.

Tekisin arning muutoksen, ja säätïsin kulmat kohdalle. Katkaisua voi sitten ajatella jos vielä korkeus häiritsee.

Re: Etuiskarit ja etujouset Fastback 67

Lähetetty: 30 Maalis 2010, 19:01
Kirjoittaja Homer65
Näkön vaikuttaa mys se, jos perä roikkuu, eli takajouset on väsyneet. Takomisella saa ne ryhtiinsä ja ilmeen tasapainoiseksi. Etujousten päissä on myös "pehmikkeet" joita on tavallisia ja korottavia. Onhan sulla tavalliset, eikä tuuman paksuiset tyynyt?

Re: Etuiskarit ja etujouset Fastback 67

Lähetetty: 30 Maalis 2010, 23:47
Kirjoittaja JooSexSex
Jep. Yläpään insulatorit ihan vakiota. Jouset auton originaalit.
Pitänee kasata auto, säätää auraus kohdalleen ja ajaa, josko ne hieman asettuu ja
tehdä muutokset tarvittaessa myöhemmin.
Mustang Monthlyssä on muuten hyvä artikkelisarja World Fair '65 avosta, jota entisöivät.