Re: Tyhjäkäynti ja D/R
Lähetetty: 18 Syys 2009, 14:44
Jos kaikki muu kunnossa eikä kone jaksa käydä tyhjäkäynnillä alle 1300rpm, niin lähtisin tarkastelemaan sytytysennakkoa.
Niin kuin aiemminkin olen kirjoittanut, niin seuraavanlaista sytytysennakkoa tarjoan.
Tyhjäkäynti säädetty noin 800 - 900 vaihde P tai N
ennakko noin 12 - 15 astetta
Jos säätö aiheuttaa kierrosten nousun se tasataan takaisin kaasarin tyhjäkäynti ruuvista.
Seuraavaksi tarkasta sytytysennakkokäyrä.
Ennakon tulisi nousta noin 1200 rpm:stä lähtien ja saavuttaa huippuarvon noin 2200 - 2600 rpm alueella.
Maksimi ennakon tulisi olla jossain 35 - 40 asteen paikkeilla.
Nuo sytkäasiat laitat ensin kuntoon ja sitten rupeet ruuvaamaan kaasaria.
Tuolta voi löytyä jotain apua ongelmaan.
http://www.torinoproject.com/tech/holley_tuning.htm
Niin kuin aiemminkin olen kirjoittanut, niin seuraavanlaista sytytysennakkoa tarjoan.
Tyhjäkäynti säädetty noin 800 - 900 vaihde P tai N
ennakko noin 12 - 15 astetta
Jos säätö aiheuttaa kierrosten nousun se tasataan takaisin kaasarin tyhjäkäynti ruuvista.
Seuraavaksi tarkasta sytytysennakkokäyrä.
Ennakon tulisi nousta noin 1200 rpm:stä lähtien ja saavuttaa huippuarvon noin 2200 - 2600 rpm alueella.
Maksimi ennakon tulisi olla jossain 35 - 40 asteen paikkeilla.
Nuo sytkäasiat laitat ensin kuntoon ja sitten rupeet ruuvaamaan kaasaria.
Tuolta voi löytyä jotain apua ongelmaan.
http://www.torinoproject.com/tech/holley_tuning.htm