Sivu 2/2

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 14:27
Kirjoittaja AC919
Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Lähetetty: 06 Kesä 2012, 14:43
Kirjoittaja Fastback
AC919 kirjoitti:Onhan se hemmetin pieni kone, hävettää ihan käynnistää julkisilla paikoilla...toista se on jos olis oikeen kutoskone nokalla
Moottorin iskutilavuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa luokitellaanko se pikkulohkoksi vai isolohkoksi. 390, 352 cid ovat isolohkoja, 400 cid ei ole isolohko. Se on vallan mahtava pikkulohko oikein prepattuna. Turhaan vedät hernareita jos oikaistaan luuloja. Jos hävetää niin siihen on helppoja parannuskeinoja olemassa.

Re: 1967 HT mustang JSE-87, NVJ-90, NHN-67, NL-176

Lähetetty: 13 Kesä 2012, 15:29
Kirjoittaja Firebolt
Ei mua ainakaa kertaakaa oo hävettäny käynnistää kutosta julkisilla paikoilla, mut mulla onki käyttöauto, verrattavissa avensikseen :nenu:

Ei sillä ettäkö iso pikkulohko olis pientä isolohkoa parempi tai huonompi, sen saavat selittää ne jotka asiasta jotain tietävät.
Hieno toi laitos kuitenki on, eikä näytä isolohkomiehiäkää kuutiotuumat haittaavan! :peukku: