
varaosia toki jää paljon, mm 1,5 kpl 351c, 2 kpl FMX:ää, sisustan osaa, std konepelti, korjauskelpoiset etulokarit, penkkejä, listoja,lukkoja, apulaitteita,
Mulla on/oli ihan sama juttu tuon ikkunatiivisteen kanssa, aivan hanurista, olikohan Midland Automotive tjms se valmistaja. Soita Sepolle ja pyydä samanlaiset kuin sillä ittelläänkin on, on nimittäin "hieman" eroa tiivisteellä ja tiivisteelläeekoo kirjoitti:MU ikkunatiivisteet on perseestä, takasivuikkunalle ei ole kunnon huullosta ja takapaxin tiivi on iso ..pelti jää pöngottämääntäytynee vetää mattopuukolla halki jos ei muuta keksi.....saas nähdä sopiiko ovet kii kun tiivisteliima on kuivunut..
Jätä suosiolla ne eristebitumit hittoon, suoraan sanottuna niillä ei oo mitään virkaa. Mie huima omaani sulattelin takajalkatilaan kesälämpimällä sitä lakritsia, ja eihän se kunnolla tartu kiinni kuin sieltä täältä. Ja mikä pahinta, siitä ei todellakaan ole mitään hyötyäeekoo kirjoitti:tankki asennettu ,pensa ja jarrulinjat vedetty, amerikan eristebitumit meinasin notkistaa 2000W puhaltimella mutta jäi haaveeksi.. taidan jättää liimaamatta.. kai hakevat paikkansa maton alla. Niiden teho olis varmaan parempi jos olisivat liimattuna kiinni peltissä.
Soon bitumia tuo ja se on kauheetaeekoo kirjoitti:kurikan autotarvike:sta joku 4 mm liimapintainen neliöhinnaltaan 20e, se oli edullisin, vähän kuulostaa liian paksulta eli kankealta., käyn huomenna kattoos
Kakkosvaihtoehdonko? Topic-linkkieekoo kirjoitti:epausta tilattu kaasupoljin uudelleen kun Joe lähetti jonkun keeämmän tms. polkimen..