Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

pikainen laskutoimitus näytti että 20 ei riitä rojektiin, omalle työlle ei ole laskettu mitään. arviosta auton,rahdin ja tullien osuus n.6000.. :roll-roll:
varaosia toki jää paljon, mm 1,5 kpl 351c, 2 kpl FMX:ää, sisustan osaa, std konepelti, korjauskelpoiset etulokarit, penkkejä, listoja,lukkoja, apulaitteita,
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: -72 päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

kikkarin vivusto vaihdettu FMX:ään.. toivottavasti on hahlot kohdallaan. Kikkaritanko tilattu malliksi. Korigrilli lainattu kaverin tuttavan mopsiprojektiin. Lämppäriksi sovitellaan yleismallin lämmitintä mallia traktori, pieni simppeli, kanavat täytyy tehdä imu ja puh puolelle, orkkis koteloineen ihan hapero. Kaasutinta ihmetelty, pitäis varmaan vaihtaa tiivisteet, 2 kurkkuinen motorcraft...osia puuttuu sen verran että ainakin ryyppy täytynee muuttaa vaijeritoimisesksi... Pyöriä aletaan metsästää.. 8X15-16?
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

auto pyörillään, ohjaus, iskarit ,kässäri, jarruputkia kiinnitelty. kori viety maalarille, mittaristoja ym. työstetään..
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

Auto kotiutui maalarilta, rättinivel vaaihdettu. Ekaks kotelosuojaa kattokoteloihin että ehtivät kuivua muutaman viikon..kasausta..
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

MU ikkunatiivisteet on perseestä, takasivuikkunalle ei ole kunnon huullosta ja takapaxin tiivi on iso ..pelti jää pöngottämään :LMAO: täytynee vetää mattopuukolla halki jos ei muuta keksi.....saas nähdä sopiiko ovet kii kun tiivisteliima on kuivunut..
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja Drummer »

eekoo kirjoitti:MU ikkunatiivisteet on perseestä, takasivuikkunalle ei ole kunnon huullosta ja takapaxin tiivi on iso ..pelti jää pöngottämään :LMAO: täytynee vetää mattopuukolla halki jos ei muuta keksi.....saas nähdä sopiiko ovet kii kun tiivisteliima on kuivunut..
Mulla on/oli ihan sama juttu tuon ikkunatiivisteen kanssa, aivan hanurista, olikohan Midland Automotive tjms se valmistaja. Soita Sepolle ja pyydä samanlaiset kuin sillä ittelläänkin on, on nimittäin "hieman" eroa tiivisteellä ja tiivisteellä :D Niissä on Foordin ja Ameeriikan Mustanki-kerhon hyväksyntäkin, perskules :mrgreen: Se takapaksin tiiviste painuu kyllä, pistä luukku pariks päivää kiinni niin jo asettuu... Olettaen tietenkin että tiiviste on oikein asennettu :wink:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

ovet meni kiinni hyvin uusilla tiivisteillä, liimattu Simson massalla. Paksin tiivin väärinpäin asentamisella ei mielestäni ole isoa merkitystä pöngottämiseen...Ymmärtääkseni se on kuitenkin oikein laitettu, luukku on nyt kiinni, pönötys on kuitenkin yli 5 mm vaikka luukun päällä seisois tälläinen 100 kg äijä, katsellaan kun se on muutaman päivän ollut suljettuna ....

kotelosuojat ovissa, kynnyksissä kyljissäja ilmakaukalossa, sivuikkunat ja lukot asennettu,
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

tankki asennettu ,pensa ja jarrulinjat vedetty, amerikan eristebitumit meinasin notkistaa 2000W puhaltimella mutta jäi haaveeksi.. taidan jättää liimaamatta.. kai hakevat paikkansa maton alla. Niiden teho olis varmaan parempi jos olisivat liimattuna kiinni peltissä.
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja Drummer »

eekoo kirjoitti:tankki asennettu ,pensa ja jarrulinjat vedetty, amerikan eristebitumit meinasin notkistaa 2000W puhaltimella mutta jäi haaveeksi.. taidan jättää liimaamatta.. kai hakevat paikkansa maton alla. Niiden teho olis varmaan parempi jos olisivat liimattuna kiinni peltissä.
Jätä suosiolla ne eristebitumit hittoon, suoraan sanottuna niillä ei oo mitään virkaa. Mie huima omaani sulattelin takajalkatilaan kesälämpimällä sitä lakritsia, ja eihän se kunnolla tartu kiinni kuin sieltä täältä. Ja mikä pahinta, siitä ei todellakaan ole mitään hyötyä :? Jaa mistäkö tiedän? Siitä että etujalkatilassa on Dynamat:ia, ja vaimennustehossa ero on samaa luokkaa kuin nopeusero Pappa Tunturilla ja dragsterilla :shock: Plus että Dynamat (paksuus 2mm!) oli hiton paljon helepompaa kiinnittää/muotoilla ja pysyy kiinni. Kohtuu tyyristähän se on, mutta ainakin hintansa edestä toimivampaa. Dynamattia en sitten saanut koko urakkaan, sen sijaan hankin Vibroplast M1:tä, joka on samanlaista kuin edellinenkin, hieman halvempaa vain ja pienemmissä levyissä. Kumpikaan ei tarvitse muuta kuin puhtaan pölyttömän alustan ja normaalin (viileän) huonelämmön asennukseensa. Leikkaus saksilla ja kiinnitys helpointa tapettirollerilla :D JA VAIMENTAA!!!!


Tai jos lissää haluat sitä bitumilakritsia niin mulla olis koko setti poislukien takajalkatila :lol: :lol:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

jookyllä tuo pitumi on vähä syvältä, HH kyllä kertoi sen olevan maailman parasta. Paikallises tarvike liikkeessä on jotain liimautuvaa mattoa, täytyy tutkia...onneksi tuo MU:n setti ei maksanu kuin 50d ++=100 eur :evil:

en ehkä osta sun lakuja :lippuusa:
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Vai ei meikäläisen lakritsi kelepaa, no jo on perk... :LMAO: :LMAO:
Jos et vauhtiputkasta saa Dynaa tai Vibroa, niin ainakin jostain lähistön autohifiin erikoistuneesta puljusta pitäisi saaman. Toinen vaihtoehto minkä äsken kekkasin, ja taidan käyttääkin hyväkseni, on http://www.autosound.ee . Hinnat on kyllä kohdallaan (1 paketti Vibroplastia Suomessa 35€, tuolla 20,06 € + 20% alvi = 26,57 €, viiden paketin 4 m2 erässä 21,44 €/pkt !), ja jos ottais kaksi neljän neliön asennuspakettia ne tulis kotiin ilman postimaksua :D Ja melekeinpä siihen tuon 8 m2 saat menemään, tai sen pitäis kyllä riittämän.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

kurikan autotarvike:sta joku 4 mm liimapintainen neliöhinnaltaan 20e, se oli edullisin, vähän kuulostaa liian paksulta eli kankealta., käyn huomenna kattoos
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja Drummer »

eekoo kirjoitti:kurikan autotarvike:sta joku 4 mm liimapintainen neliöhinnaltaan 20e, se oli edullisin, vähän kuulostaa liian paksulta eli kankealta., käyn huomenna kattoos
Soon bitumia tuo ja se on kauheeta :mrgreen: Voipi olla että ei ihan helpoimmasta päästä oo tuokaan asentaa, ja vaikka lämmittääkin niin ei taivu kulmiin eikä syvennyksiin kunnolla...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
eekoo
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 08:04
Auto: -72 mach
Paikkakunta: south ostrobothnia

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja eekoo »

tuo 20 € m2 oli solumuovia... ostin pari neliöä kalliimpaa liimapitumia jolla sain helposti tulipeltin ja etulattiat pällystettyä. Toiset pari neliöa kun viela malttais ostaa niin sais kajuutan lattiat ..Kattokangas pingotettu ja pitkät sivut liimattu, saattaa onnistua aika hyvin :D . Ovien sisäpahvit ja kahvat asennettu.
epausta tilattu kaasupoljin uudelleen kun Joe lähetti jonkun keeämmän tms. polkimen :roskis: ..
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mistä valokuvia orkkis -72 konehuonesta ja päiväkirjaa..

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

eekoo kirjoitti:epausta tilattu kaasupoljin uudelleen kun Joe lähetti jonkun keeämmän tms. polkimen :roskis: ..
Kakkosvaihtoehdonko? Topic-linkki
Mustang -69 SR
Vastaa Viestiin