Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Aku_81 kirjoitti:Sou? Pitääkö kaikkien vanhojen mustankien olla orkkisluukkereita pöläreillä ja omistajien pussihousuja?
Eiväthän ne ole kaikki. Eiköhän aku se sun coobra ole aika pussihousumobiili, eihän siinäkään ole levityksiä tai spoilereita - vai onko se niin harvinainen ettei sitä raaski muutella???
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Aku_81 kirjoitti:Sou? Pitääkö kaikkien vanhojen mustankien olla orkkisluukkereita pöläreillä ja omistajien pussihousuja?
Eiväthän ne ole kaikki. Eiköhän aku se sun coobra ole aika pussihousumobiili, eihän siinäkään ole levityksiä tai spoilereita - vai onko se niin harvinainen ettei sitä raaski muutella???
Aku_81 kirjoitti:Sou? Pitääkö kaikkien vanhojen mustankien olla orkkisluukkereita pöläreillä ja omistajien pussihousuja?
Eiväthän ne ole kaikki. Eiköhän aku se sun coobra ole aika pussihousumobiili, eihän siinäkään ole levityksiä tai spoilereita - vai onko se niin harvinainen ettei sitä raaski muutella???
Tarkempi silmäinen huomaa että siihen on tehty jo keulamuutoksia, kyllähän jos siihen täyskoriremppa jos tehdään niin kaaria varmaan hiukkasen levitetään. Harvalla suomessa on varaa sanoa että on oikeasti niin harvinainen ettei kannata leikellä, mut ei ainakaan mulla.
Joku viisas sanoi joskus: "It's Your car. Do what You want dammit"
Hyvännäköiset trans-am tyyliset levikkeet ovat itselläkin joskus käyneet mielessä. Olen kyllä miettinyt tiikerimaalausta ja fleikkiäkin, mutta mulla onkin huono maku.
1969 kirjoitti:Joku viisas sanoi joskus: "It's Your car. Do what You want dammit"
Hyvännäköiset trans-am tyyliset levikkeet ovat itselläkin joskus käyneet mielessä. Olen kyllä miettinyt tiikerimaalausta ja fleikkiäkin, mutta mulla onkin huono maku.
Hyvä kun tiedostat huonon makusi,ja osaat käsitellä ongelmaasi, etkä ole tehnyt mitään kauheuksia!
Miksi helvatassa näitä romuja palvotaan kuin epäjumalia vaikkakin itse omistan yhden epäjumalan, en kuitenkaan paapo sitä yhtään enempää kuin kakkosautoani. Samasta paskaraudasta nää on tehty kuin muutkin autot, Jenkit ei osaa tehdä yhtä hyviä autoja kuin es merk jamanilaiset. LEXUS on minun seuraava autoni tän amörikan p....n jälkeen siinä on auto .
ROKI kirjoitti:Miksi helvatassa näitä romuja palvotaan kuin epäjumalia vaikkakin itse omistan yhden epäjumalan, en kuitenkaan paapo sitä yhtään enempää kuin kakkosautoani. Samasta paskaraudasta nää on tehty kuin muutkin autot, Jenkit ei osaa tehdä yhtä hyviä autoja kuin es merk jamanilaiset. LEXUS on minun seuraava autoni tän amörikan p....n jälkeen siinä on auto .
Tännään kahtelin pienen pätkän Simpauttajaa ja miten tulikaan tästä mielleen: "Mikä sillen tuli, herrajumala?" - "Rokija viskasi" - "EIKÄ OO VISKANNA!" - "Ootko sie älyissäsi?" - "Mitenkä viisas sitä pitäs olla!?"
Ja aiheeseen: omahan se on autosi, mut kyllä minäkin sisään päin levittäisin. On ne nuo lokasuojan pullistukset melekein aina sellaisia päälle liimatun näköisiä... Maastureihin ne käy kyllä ihan OK
ROKI kirjoitti:Miksi helvatassa näitä romuja palvotaan kuin epäjumalia vaikkakin itse omistan yhden epäjumalan, en kuitenkaan paapo sitä yhtään enempää kuin kakkosautoani. Samasta paskaraudasta nää on tehty kuin muutkin autot, Jenkit ei osaa tehdä yhtä hyviä autoja kuin es merk jamanilaiset. LEXUS on minun seuraava autoni tän amörikan p....n jälkeen siinä on auto .
Tännään kahtelin pienen pätkän Simpauttajaa ja miten tulikaan tästä mielleen: "Mikä sillen tuli, herrajumala?" - "Rokija viskasi" - "EIKÄ OO VISKANNA!" - "Ootko sie älyissäsi?" - "Mitenkä viisas sitä pitäs olla!?"
Ja aiheeseen: omahan se on autosi, mut kyllä minäkin sisään päin levittäisin. On ne nuo lokasuojan pullistukset melekein aina sellaisia päälle liimatun näköisiä... Maastureihin ne käy kyllä ihan OK
kuvissa on maierin lasikuitulevikkeet. hienot kyllä, mutta voipi olla että syö miestä jos vaan halkeaa ajankulukseen. Pellistä noi pitää tehdä, Roki kuka tossa yllä vähän avautui pussihousuille osaa varmati vääntää levikkeet autoon pellistä. Minä neuvottelisin Rokin kanssa asiasta ja veisin auton paikanpäälle.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
ROKI kirjoitti:Miksi helvatassa näitä romuja palvotaan kuin epäjumalia vaikkakin itse omistan yhden epäjumalan, en kuitenkaan paapo sitä yhtään enempää kuin kakkosautoani. Samasta paskaraudasta nää on tehty kuin muutkin autot, Jenkit ei osaa tehdä yhtä hyviä autoja kuin es merk jamanilaiset. LEXUS on minun seuraava autoni tän amörikan p....n jälkeen siinä on auto .
En kyllä minäkään paapo omaa "epäjumalaa"Tuli ajettua koko ajokaudella lähestulkoon kaikki ajot omalla :15000-18000km!Mutta ei kumminkaan tarvitse mun mielestä ruveta pilkkomaan klassikkoja.Samaa paskarautaa,mutta en usko 40v kuluttua olevan toyota yaris(vai mikä se oli)Owners club finlandiaa jossa puhutaan samaa huttua kun me tässä! Noista nykyajan tupperwareista ei saa klassikkoja tekemälläkään!Yksi olisi kyllä kiva saada ,ja joka on klassikko,viimeisin trabant vuosimalli.Siinä oli jo lastentaudit karsittu pois,eli kaikki naulat oli kotkattu
Ei klassikkoja tarvi ehdoin tahdoin pilkkoa, mutta jos miljoonan verran valmistettua mustangia vähän käsittelee, niin ei se ole synti. Niitä koppia saa heti uustuotantona kun niille esiintyy tarvetta (dynacorn ja '67fb) - nyt niitä vielä löytyy pitkin periferoita. Toiseksi näihin röttelöihin saa aivan jeesuksen paljon uusia peltipalikoita kuten lokasuojia, takapaloja kokonaisuudessaan jne. Mitään ei peruuttamasto pilata ennenkuin runko silvotaan tai auton katto laikataan irti - se on vasta sellaista jota ei ihan pienellä työllä palauteta alkuperäiseksi, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. MR-autoa on turha pilkkoa, mutta esim. joku Fastback vm. '65-'66 orggis suora 6:n joka muutettu akseleita myöten V8 malliksi on yksi hailee keräilyarvolle mitä sille on tehty. Se on kylmää rautaa joka tottelee, laikkaa, vasaraa ja hitsaajaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
on tehty "levikkeet" silpomatta ulkomuotoa. Runkoaisat (&jouset, pyöränkotelot etc etc) takana siirretty molemmin puolin luokkaa 10cm sisäänpäin, samoin takana kyljet vedetty ulospäin ja mikkiliimattu peltiä väliin että pysyy kans ulkona. Kunnon savotta ollut, mutta eipä mennyt kaunis koppa kauheasti pilalle.
Oon suunnitellut 15x10:jä vanteita ja yli 300:ia kumeja taakse, nuo 7" / 225 -munkit näyttävät vähän kapoisilta ja sisään työnnetyiltä.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
on tehty "levikkeet" silpomatta ulkomuotoa. Runkoaisat (&jouset, pyöränkotelot etc etc) takana siirretty molemmin puolin luokkaa 10cm sisäänpäin, samoin takana kyljet vedetty ulospäin ja mikkiliimattu peltiä väliin että pysyy kans ulkona. Kunnon savotta ollut, mutta eipä mennyt kaunis koppa kauheasti pilalle.
Oon suunnitellut 15x10:jä vanteita ja yli 300:ia kumeja taakse, nuo 7" / 225 -munkit näyttävät vähän kapoisilta ja sisään työnnetyiltä.
Hmmm, mites 17x12 vanne taakse ja 335/35-17 kumit. Rengas on vaan tosi kallis, mutta olis aika roisiid.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3