Sivu 2/3
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 02 Syys 2008, 19:19
Kirjoittaja PeteP
Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 02 Syys 2008, 19:26
Kirjoittaja Fastback
PeteP kirjoitti:Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 02 Syys 2008, 19:44
Kirjoittaja PeteP
Fastback kirjoitti:PeteP kirjoitti: mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini
jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?
juu seoli jotain 2200-2500 luokkaa. Noissa,ainakin -73 koprajet version C6 lootissa on muuten tehtaalla spetsiaalina laitettu pienempi limppu

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 02 Syys 2008, 20:04
Kirjoittaja Tapsa
Sittehän roippeet on kasassa jos kerran on olleet jo nipussakin.

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 22:15
Kirjoittaja PeteP
JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi)

Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:30
Kirjoittaja paltant.ponitalli
mulla on -82 merc.lankkukylki siinä ollu alkujaan aod+302 mulle tullessa parikyt vuotta sitten oli jo vaihdettu C4 tilalle.ensimmäisenä kesänä kuski missas pakin pakkovaihdolla=pannat sileeks suraavaks meni pakkipanta poikki omia aikojaan,sitten meni akselin stefa ja öljyt pihalle ihan vaan töistä tullessa,suraavaks turbiini levis,viimitteeks alko lämmetä ja pito lähti, nyt on kestäny huimat saaste koneen tehot.tietenkin kaikesta saa proon ja kestävän muutoksilla.mustissa oli paikalla fmx joka oli jenkeissä vaihdettu manuaalin tilalle se piti peruttaessa kolinaa.nyt C6 ja kestää kyllä todella kovaa kättä on kyllä favoritti mulle.jos meinais et C6 olis eniten tehoo syövä -60hv ja manuaali vähiten -25hv ni kait nää muut jää tohon väli sektoriin.pers tuntumalta kyllä tuntuis enemmältä. kyllä se manuaali ottaa sen verran terävämmin kiinni.

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 18:43
Kirjoittaja PeteP
Sitten kun tulee 429 aika,niin C6 on kova sana
Tuli tuossa mukana tuo pitempi kartaani, Mitenkähän tollanen kumikartaani kestää rytkytystä? , enpä oo ennen törmänny moiseen vulkanoituun jatkeeseen:shock:

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 18:51
Kirjoittaja PeteP
Hiukan huoltoa ym. suurin työ oli poistaa sininen maali Bellhousingista
Suodatin pestynä, kätevä keksintö
Hughesin turbinelli streetMaster

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 10:58
Kirjoittaja fairlane
mulla on kanssa tollanen kumikardaan

en tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 12:43
Kirjoittaja PeteP
Juu, ihan mielenkiintonen rakenne,miten lie syvällä tuo vulkander..
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 12:58
Kirjoittaja paltant.ponitalli
fairlane kirjoitti:mulla on kanssa tollanen kumikardaan

en tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
todennäkösesti kestävää sorttia jos on sulla kestäny tossa woima-vaunussa

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 17:42
Kirjoittaja fairlane
joskus purettiin tollanen oldsin vastaava kumihässäkkä oli ihan perkeleesti kiinni pillillä tarvi antaa kuumaa ja sulattaa kumi pois välistä voi näissä olla tieteskin eroja ja jos on öljyyntyny se voi haurastuttaa sitä kuminuljua, muistaakseni aika pitkä on se kumiosuus.olisko tolla haettu jotain värinän vaimennusta
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 17:54
Kirjoittaja fairlane
mulla on itellä nyt ollu viimekesän kiinni tollanen tci super street fighter c4(laakkosen kautta kotiin toimitettuna 1450€) +samanfirman
10" turbiinii stall noin 3000jotain. ainakin viime kesän pelas hyvin vaikka jokkut noita haukkukin
taitaa olla vähän arpapeliä kuinka nääkin kestää .ainoo ärsyttävä on että 3.5:1 välityksellä huutaa kyllä motarilla kone noin 3100rpm ylivaihde olis kyllä tosi komeeta

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 23 Maalis 2009, 19:26
Kirjoittaja Homer65
Joo! Lisävaihdehäntä maksaa vaan ihan kipeesti. Mulla 3.25:1 välkkä. 120 kmh sujuu vielä jotenkin, 140 kmh vaatii korvatulpat. ... niin, näin siis vanhalla koneella. Lieneekö uusi meluisampi?
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 25 Maalis 2009, 14:03
Kirjoittaja Arto65FB
PeteP kirjoitti:JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi)

Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa
Onko nuo itse tehtyjä puntituksia? Vaikea sanoa kuvan perusteella sitä eikä tätä.
Mutta ei, CJ-Clevessä ei ole 50oz epätasapaino.