Sivu 2/2

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 14 Helmi 2009, 20:01
Kirjoittaja GTS
Esim 10,5" Carbon Kevlar, Kevlar ja Cramic 300-400$ paketti

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 14 Helmi 2009, 20:05
Kirjoittaja Aku_81
GTS kirjoitti:Esim 10,5" Carbon Kevlar, Kevlar ja Cramic 300-400$ paketti
Ja suomen hinta?

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 11 Maalis 2009, 21:29
Kirjoittaja pikkustang
voxagent kirjoitti:
pikkustang kirjoitti:itsellä samainen projekti menossa ja muuten alkaa olemaan homma selvillä mutta mites kytkin?alunperin ilmeisesti jonkun lainen taaki viidakko polkimelta laatikolle?miten ootte ko hommasta selvinny?neste kytkintäkö pitäis suunnitella vaiko vaijerilla?68 ht kyseessä.
Itselle tulee 66:seen z-bar kytkinvipujen tilalle vaijeri;
- Foxin kytkinkoppa+haarukka
- Bolt-on muutossarja poljinpuolelle
mistäs tollasen muutos sarjan saa kynsiinsä?

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 11 Maalis 2009, 22:02
Kirjoittaja musse67
pikkustang kirjoitti:
voxagent kirjoitti:
pikkustang kirjoitti:itsellä samainen projekti menossa ja muuten alkaa olemaan homma selvillä mutta mites kytkin?alunperin ilmeisesti jonkun lainen taaki viidakko polkimelta laatikolle?miten ootte ko hommasta selvinny?neste kytkintäkö pitäis suunnitella vaiko vaijerilla?68 ht kyseessä.
Itselle tulee 66:seen z-bar kytkinvipujen tilalle vaijeri;
- Foxin kytkinkoppa+haarukka
- Bolt-on muutossarja poljinpuolelle
mistäs tollasen muutos sarjan saa kynsiinsä?
http://www.mustangsteve.com/cable.html

tossa ainakin yksi vaihtoehto.

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 12 Maalis 2009, 14:02
Kirjoittaja voxagent
Laita tällaisen. Ei vaadi reikien poraamista:

http://www.ronmorrisperformance.com/03clutch/index.html

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 20:23
Kirjoittaja pikkustang
kyllä se neste versio tars rakentaa.vaijeri sulaa kun on pitkät peltisarjat eikä vaijeria saa pujotettua huonostikaan sillai että olis edes sinnepäin.kovasti etsiny sylinteriä missä riittäisi isku vaan ei varaosa kaupan oppaat ilmoota iskun pituuksia työsylinterille.pää sylinteri ei niinkään tuota ongelmaa

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 28 Maalis 2009, 19:58
Kirjoittaja JYK-90
pikkustang kirjoitti:kyllä se neste versio tars rakentaa.vaijeri sulaa kun on pitkät peltisarjat eikä vaijeria saa pujotettua huonostikaan sillai että olis edes sinnepäin.kovasti etsiny sylinteriä missä riittäisi isku vaan ei varaosa kaupan oppaat ilmoota iskun pituuksia työsylinterille.pää sylinteri ei niinkään tuota ongelmaa
Tsekkaa mitä Wilwoodilla on tarjolla. Kerran selailin niiden katalogia ja siellä taisi olla työsylintereille annettu iskun pituudet ym. Kytkimelle tarkoitettu työsylinteri näytti muutenkin toimivan näköiseltä!!

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 21:10
Kirjoittaja Eve
T-5 lootasta vielä sen verran, että hienosti pelas orkkis -88 GT:n aski 80 000mailia vakiona ja siihen päälle 30 000mailia ahdettuna. Viimeisen 10 000mailin aikana tuli aika paljon ajettua/läheteltyä radial katuslikseillä, mikä varmaan johtikin siihen et kolmosvaihde silmässä perus"ruuhkakiihdytyksessä" pamahti kerran ja sit hävis kaikki muut vaihteet paitsi vitonen. Rattaan kappaleet tuhosi lähes kaiken askin sisältä. :?
Joku sitä askia oli jo aikaisemmin täältä ostamassa, onneks en myynyt...

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 08 Huhti 2009, 06:47
Kirjoittaja puuhapetri
Mistä noita Mustangin T-5:sia saa. Pitäs manuaali vaihtaa automaaatin tilalle.
Autossa manuaali ollut kun kytkinpoljin löyty maton alta. Hyvä käytettykkin kävis??

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 08 Huhti 2009, 10:24
Kirjoittaja Aku_81
puuhapetri kirjoitti:Mistä noita Mustangin T-5:sia saa. Pitäs manuaali vaihtaa automaaatin tilalle.
Autossa manuaali ollut kun kytkinpoljin löyty maton alta. Hyvä käytettykkin kävis??
Uusiahan saa mm. näistä puljuista:
us-parts
racerplace
tuumacid
jne jne

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 08 Huhti 2009, 18:19
Kirjoittaja Fastback
puuhapetri kirjoitti:Pitäs manuaali vaihtaa automaaatin tilalle.
:love:

Re: T5-swappi -65:seen

Lähetetty: 09 Huhti 2009, 14:46
Kirjoittaja PeteP
Fastback kirjoitti:
puuhapetri kirjoitti:Pitäs manuaali vaihtaa automaaatin tilalle.
:love:
Ihan oon ajatellut samaa, tosin merkkikin sitten vaihtuu :P