Sivu 2/2

Lähetetty: 20 Loka 2004, 15:35
Kirjoittaja cougar67
No 1420kg vaaka näytti ja autossa ei ole yhtään kuituosaa. Onko se sitten kevyt vai painava.

Lähetetty: 20 Loka 2004, 18:47
Kirjoittaja Fastback
Kevythän tuo vielä on.

Lähetetty: 02 Marras 2004, 20:18
Kirjoittaja Ahti
Monttu:
-paljonko 347 satsi jäi maksamaan ja mitä kautta otit?
-meinaatko laittaa samalla uuden dampperin ja vetolevy?
-tasapainotus ulkoisesti vai saisiko sen sisäiseti tehtyä?
-meinaatko laitttaa main gap girdlen?
-öljypohja? suurennus/muotoilu

Muilla kokemuksia 347 satsin laittamisesta 289/302 lohkoon???

Lähetetty: 03 Marras 2004, 15:42
Kirjoittaja MONTTU
Kävin hakemassa kannet tänään vauhtikaupasta. Hienot on, ohennetut harjatut venttiilit ja kaikki. Vähän olisi koneistus jäysteitä seetin vieressä ja viimeistelyn paikkaa palotilassa ja imukanavassa ( koneistus loppuu vähän töksähtämällä ). Pitäiskö ronkkia vai antaa olla ???. Toisaalta ei viittis avata kun on valmista ostanut.

Tässä Ahdille vastauksia, kirjoitin isolla että erottuu kysymyksistä.

-paljonko 347 satsi jäi maksamaan ja mitä kautta otit?
OTIN US-PARTSIN KAUTTA, PYYDÄ TARJOUS, TAALAN PITÄIS OLLA OTOLLINEN. JENKKILÄSTÄ SUORAAN SAISI VARMASTI HALVEMMALLA, MUTTA PÄÄTIN MAKSAA VÄHÄN EXTRAA VARMUUDESTA.

-meinaatko laittaa samalla uuden dampperin ja vetolevy?
DAMPPERIN KYLLÄ. MUSTI ON MANUAALI JOTEN VAUHTIPYÖRÄ JA KYTKINPAKETTI TASAPAINOTETAAN

-tasapainotus ulkoisesti vai saisiko sen sisäiseti tehtyä?
SAISI KYLLÄ TEHTYÄ SISÄISESTI, MUTTA ULKOISESTI AJATTELIN TEHDÄ. TULOS ON ENEMMÄN STD KAMAA JA HALVEMPI.

-meinaatko laitttaa main gap girdlen?
EN MISSÄÄN TAPAUKSESSA. EI STROUKKI KONETTA SÄRJE. VÄHINTÄÄN YHTÄ RASSAAVAA ON KIERRÄTTÄÄ LYHYTISKUISTA VASTAAVASTI ENEMMÄN ( SAMAN TEHON SAAVUTTAMISEKSI ). MULLA ON SITÄPAITSI "MEXICAN BLOCK", PITÄISI OLLA VAHVEMPI NIKKELIVALU JA MAINCAPSIT OVAT "ISOT" ELI SAMAT KUIN 289 HI-PERF KONEISSA.

-öljypohja? suurennus/muotoilu.
TÄSSÄVAIHEESSA EN OLE PÄÄTTÄNYT. VAKIO ÖLJYPOHJAN PITÄISI MENNÄ KIINNI SUORAAN. AJATTELIN ETTÄ MITÄS JOS LAITTAISI TÄSSÄVAIHEESSA KUITENKIN MAIN CAP STUDIT PULTTIEN SIJASTA NIIN JATKOSSA SAISI HELPOSTI LOISKELEVYN PAIKALLEEN.

Lähetetty: 03 Marras 2004, 16:19
Kirjoittaja Make67
Totanoin...vähän OffTopic mutta kysynpä kuitenkin. Mulla on kans "mexican block". Oot, MONTTU, ilmeisesti aukassu oljypohjan ja todennu itte että ne main cap:sit on tosiaankin vahvemmat? Itte en oon vielä katsonu, kun ei oo ollu aihetta, kone pelittää ihan kelvollisesti american poikien "kuitittoman" remontin jäljiltä.

Lähetetty: 03 Marras 2004, 18:45
Kirjoittaja tipu
Kyllä mun tiedot main capseista rajoittuu siihen että siellä pitäisi olla sellaiset ISOMMAT jos ei niitä ole vaihdettu.

Mulla on kyllä 3 kuvaa mexican blokista ( etupuolen valumöykyt näkyvät hyvin ) ja näissä kuvissa on kaikissa isot main capsit, eron kyllä huomaa. Meksikolainen runkopukki on hyvin samanlainen kun BOSS lohkon ensimmäinen pukki ja viimeinen, ne kahdella pultilla kiinni olevat kun muut on neljällä.

Tavallisessa pukissa on etu ja takasivulla kevennykset joissa näkyy valujälki. Mexicanissa ja K-sarjan 289 pukeissa pinnat pitäisi olla suorat ja koneistetut. Lohkon pitäisi kai olla muutenkin vähän "stydimpi".

Ei pidä luulla että mexican olisi alunperin HI-PERF lohko. Valumuotti mexicon mottivalimossa kai vaan muistutti enemmän K-sarjan muottia ja koneistus vaan oli erilainen toisella tehtaalla. Suurin osa näistä lokoista lienee tungettu alunperin laiskoihin 2V pick-uppeihin.

Mulla on kanssa D1ZM-AA.

Lähetetty: 03 Marras 2004, 18:49
Kirjoittaja MONTTU
SIIS MULTA TOI EDELLINEN...EH! :?