Sivu 2/2
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 11 Maalis 2008, 20:14
Kirjoittaja Homer65
Hjuvia vinkkejä!! Itelläkin "rakenteilla" malmikasa nokalle. Tuleva kesä ajetaan kuitenkin vanhalla padalla ja edetään pikkuhiljaa projektin kanssa. Olishan se kivajos uusi kokkare olis jo nokalla, mutta... mutta...
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 25 Maalis 2008, 22:32
Kirjoittaja #21
No niin, lähdettiin kumminkin lyömään päätä seinään ja panin tilaukseen Summitilta mm.
tuommoiset männät
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ja tollaisen nokan
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
saadaan vähän pienennettyä palotilaa ja nokkakin on maltillinen...nyt saa sitten antaa palautteen että mitä tuli tehtyä väärin ja mitä olis kannattanu tehdä toisin...
Oli muuten asiallinen ja nopea palvelu Summitilla jos vertaa vaikka mustang unlimitediin (tilaus tehty 6.3.08 eikä oo vieläkää lähteny liikenteeseen

)
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 25 Maalis 2008, 23:47
Kirjoittaja GT-350
Noilla männillä ja antamillasi aikaisemmilla arvoilla sain puristukseksi 8.88 joten on linjassa tuon miedon nokan kanssa. Ja ovatpahan männät sitten valmiina kunnon puristussuhteille kun vaihdat kannet tolkullisiin, tosin siinä kohtaa sitten nokkakin uudestaan vaihtoon. Pyydä konepajaasi mittaamaan mäntien todelliset koot mutta eiköhän ne sen tee poraus/hoonausvaiheessa joka tapauksessa. Pitäisi ainakin.
Mitkä kiertokanget olet valinnut? Nuo männät ovat kelluvilla tapeilla joten mihinkään vakiokiertokankiin eivät suoraan istu.
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 01:07
Kirjoittaja Drummer
#21 kirjoitti:Oli muuten asiallinen ja nopea palvelu Summitilla jos vertaa vaikka mustang unlimitediin (tilaus tehty 6.3.08 eikä oo vieläkää lähteny liikenteeseen

)
Mustangs Unlimitedista tulee kamat nopeasti jos niillä vain kamaa on

Jos ei pariin kolmeen päivään tilauksen jälkeen seurannan mukaan mitään ole tapahtunut, kannattaa laittaa sähköpostia sinne ja kysyä mitä ei ollutkaan saatavilla (tää on se "Backorder"...). Vastaavat nopeasti ja ystävällisesti, vaihtoehtoja toimitukseen tarjoten. Sit kun kaikki tilattu kama on varastossa ne tulee viikossa. Pari kertaa on mullekin käynyt niin ettei meinaa tavarat lähteä liikenteeseen, mutta kun vähän porukalla on muokattu tilauslistaa niin johan tavarakin liikkuu ripeästi

Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 08:32
Kirjoittaja #21
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 19:04
Kirjoittaja fairlane
hmm. mikähän ero noissa on lukkorengas urien lisäksi että ne ei kävis puristus sovitteisiin kankiin . jättää ne lukkorenkaat pois ja rämäyttää ne tapit kuumiin kangenpäihin eiköhän ne siellä pysy jos on vaan krymppiä tarpeeksi, mulla on ollut tollaset männät puristussovitteella
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
ja niissäkin lukee vaan että uivat.
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 19:52
Kirjoittaja PeteP
Juu ei mitään ongelmaa kiertokankien kanssa, ja hyvä mäntävalinta! on vissiin aivan laatukamaa mulla Clevessä myös nuo hyperteutikit (KB149) Hoi! otitko renkaat? mulla ois uuet sun mäntiin sopivat molyrenkaat.
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 21:43
Kirjoittaja GT-350
Ajatusvihre...tietysti noin päin toimii mutta toisin päin suoraan ei...
KB116:t juuri tänään dynotettiin koneessa. Toistan kuitenkin kehoituksen että tarkkailkaa tuotteen laatua rakennusvaiheessa.
Re: Kansien palotilan mittaus
Lähetetty: 26 Maalis 2008, 21:49
Kirjoittaja #21
Jaa että ei ollakaan vielä suossa

no pitänee kiikuttaa ne koneistamolle ja katsoa tuleeko niistä konetta vai ei...ja PeteP kyllä otin renkaat mukaan...tavalliset kylläkin