Jotenkin mun tuli mieleen että Fastback tulee sanomaan noinFastback kirjoitti: Mitä ihmettä, miksi ihmeessä mustang stringeihin pitäisi laittaa jotain pientä ja nopeeta?? Miksi ei ISO ja RASKAS (kuten isolohko), on pitkä isku ja suuri poraus!!!

Valvoja: Ponipuoti
Jotenkin mun tuli mieleen että Fastback tulee sanomaan noinFastback kirjoitti: Mitä ihmettä, miksi ihmeessä mustang stringeihin pitäisi laittaa jotain pientä ja nopeeta?? Miksi ei ISO ja RASKAS (kuten isolohko), on pitkä isku ja suuri poraus!!!
Tais vaan puuttua että noppeesti lauennutVee8 kirjoitti:Jotenkin mun tuli mieleen että Fastback tulee sanomaan noinFastback kirjoitti: Mitä ihmettä, miksi ihmeessä mustang stringeihin pitäisi laittaa jotain pientä ja nopeeta?? Miksi ei ISO ja RASKAS (kuten isolohko), on pitkä isku ja suuri poraus!!!
Ei tommoista tilaisuutta voi jättää käyttämättä hyväkseen, se suorastaan vaati vastausta!!!Vee8 kirjoitti:Jotenkin mun tuli mieleen että Fastback tulee sanomaan noinFastback kirjoitti: Mitä ihmettä, miksi ihmeessä mustang stringeihin pitäisi laittaa jotain pientä ja nopeeta?? Miksi ei ISO ja RASKAS (kuten isolohko), on pitkä isku ja suuri poraus!!!
Se on ihan kopasta ja kierrosluvusta kiinniAku_81 kirjoitti:Tais vaan puuttua että noppeesti lauennut
Mutta jotkut on sentäs ajossaFastback kirjoitti:Se on ihan kopasta ja kierrosluvusta kiinniEn mä nyt taas tiedä miten tää lähti tälle linjalle...
![]()
ei kai sen laukeamisenkaan niin väliä, mutta jos konehuoneesta kuuluu pyhä tussaus niin sitten onkin vakavampi paikka... Se tulee maksamaan aivan tuskassa, sillä ei kai kukaan mitään miedompaa halua peltinsä alle? Pitää sitten vissiin olla noita Samin mainostamia pikeepaitoja jotta voi tuulilasilta suurimmat öljyt pyyhiä...Aku_81 kirjoitti:Mutta jotkut on sentäs ajossaFastback kirjoitti:Se on ihan kopasta ja kierrosluvusta kiinniEn mä nyt taas tiedä miten tää lähti tälle linjalle...
![]()
Vaik välillä laukeaiskin
Maksaa mitä maksaa, mutta siksihän pitää olla kaks harrasteautoa että voi sit toisella ajellaFastback kirjoitti:ei kai sen laukeamisenkaan niin väliä, mutta jos konehuoneesta kuuluu pyhä tussaus niin sitten onkin vakavampi paikka... Se tulee maksamaan aivan tuskassa, sillä ei kai kukaan mitään miedompaa halua peltinsä alle? Pitää sitten vissiin olla noita Samin mainostamia pikeepaitoja jotta voi tuulilasilta suurimmat öljyt pyyhiä...Aku_81 kirjoitti:Mutta jotkut on sentäs ajossaFastback kirjoitti:Se on ihan kopasta ja kierrosluvusta kiinniEn mä nyt taas tiedä miten tää lähti tälle linjalle...
![]()
Vaik välillä laukeaiskin
Palautellaan keskustelua alkuperäiseen hyvään aiheeseen, siis listaa tänne siitä, mitä haluatte ponipuotiin, kunhan se saadaanuudistettua. Ulkoistus ei ole se ongelman ratkaisu valikoimaan, vaan ideat ja toteutus. Turha siitä pienestä tuotosta on enää lohkaista osaa pois, jos se vaan saadaan itse hoidettua ja käsittääkseni se kyllä uudistuksen jälkeen hoituukin!Fastback kirjoitti:mites ponipuoti aiotaan uudistaa? ....jotain räväkkyyttä niistä puuttuu. Mehän olemme ylpeitä Mustangisteja, joten miksei se saisi näkyä? Tälle palstalle voisi laittaa esim. ehdotuksia aiheesta.
Lisään heti esimerkin vuoksi:1966 kirjoitti: - strigit
- heijastimet
- pyyhkeet
Retrotakki on minunkin mieleeni. Mielipiteeni on kyllä se, että jos kerho jotain teettää, nin kyllä siinä pitää kerhon nimi vähintään olla, ellei koko logo sovi siihen. FMOC ei tarkoita sellaisenaan yhtään mitään eikä näytä sitä Mustang-ylpeyttä mitenkään. Toki tänä päivänä kuka hyvänsä voi teettää edullisesti ihan millaisen asusteen vaan, itsekin on noita tullut teetettyä. Mutta ne eivät ole kerhotuotteita.Fastback kirjoitti:retro takki Eikä se tartte suurensuurta kerhohapatusta vaan vaikka pelkästään F M O C selkään t FMOC kangasmerkin voisi sitten halutessaan ommella liimata tai kiinnittää
- Naisten t-paita1966 kirjoitti:Lisään heti esimerkin vuoksi:1966 kirjoitti: - strigit
- heijastimet
- pyyhkeet
- laserkaiverretut tuopit / lasit (esimerkkejä täältä http://www.lasikaari.com/galleria.html)
Noissa näyttelyissä kun on tavaraa myyty, niin ladyfit-kerhopaitaa on hyvin moni kysellyt. Monilla kerhoilla sellanen löytyy mallistosta, mun mielestä se pitäisi löytyä myös meillä. Tähän saisi sitten ottaa naispuoliset harrastajat kantaa että mitä siihen painettaisiin ja mulla ainakin henkilökohtaisesti on aika vähän kokemusta noista ladyfit-kamppeista.MustangGT kirjoitti: - Naisten t-paita
Olen eri mieltä tuosta FMOC merkistä, jokainen vähän pitempään kerhossa ollut tietää mikä FMOC on. Toiseksi FMOC painatuksen&brodeerauksen early F O R D konepellin kirjaimia mukailevaksi on sitä retroa retrotakkiin. F M O C yläselkään, niin näkyy sen bucketseatinkin takaa avolla ruisaillessa ja esim. Rintaan tai hihaan neulottu fmoc:n eli kerhon valkoinen kangasmerkki. Siinä sitä olisi.1966 kirjoitti:Retrotakki on minunkin mieleeni. Mielipiteeni on kyllä se, että jos kerho jotain teettää, nin kyllä siinä pitää kerhon nimi vähintään olla, ellei koko logo sovi siihen. FMOC ei tarkoita sellaisenaan yhtään mitään eikä näytä sitä Mustang-ylpeyttä mitenkään. Toki tänä päivänä kuka hyvänsä voi teettää edullisesti ihan millaisen asusteen vaan, itsekin on noita tullut teetettyä. Mutta ne eivät ole kerhotuotteita.Fastback kirjoitti:retro takki Eikä se tartte suurensuurta kerhohapatusta vaan vaikka pelkästään F M O C selkään t FMOC kangasmerkin voisi sitten halutessaan ommella liimata tai kiinnittää