Sivu 2/3
Lähetetty: 20 Syys 2007, 22:21
Kirjoittaja KTM
Kuvia oli ja jotenkin tulee muistoja n. kahden vuoden takaa varsinkin noista takasuojista
Siispä:
+ komia koppa fb
+ fold down rear seat hiluja n'ytti olevan mukana
+ Shelby scooppien alla vaikutti olevan alkuperäiset ritilät jemmassa
+/- Shelby hiluja korissa
- konetilan upea sininen johtosarjat ja kaiken muun kattava sininen väri
- lahoa näyttää tässäkin olevan kotitarpeiksi
-/+ näyttää lahoavan aivan tyypillisistä paikoista
Kuitenkin, kyllä se siitä muutamassa vuodessa aika kähee peli syntyy. Tuntuu juhlavalta ajella pitkän rupeaman jälkee uudelleen syntyneellä autolla. Tänään illalla toin oman fb:n pajalta kotiin ja melko tarkasti kahden vuoden vajaamoottorisilla ajelun jälkeen tuntui tosi hyvältä. Ei muuta kuin työn iloa ja sitten nautiskelemaan

Lähetetty: 20 Syys 2007, 22:35
Kirjoittaja IronHorse
Joo,o vauhti näyttää olevan hommassa jo heti päällä. Eihän tuo tosiaankaan näytä pahaltakaan, edes noistakaan tyypillisesti pahimmista paikoista, kuten lämppärin ilmanottokaukalo. On nimittäin yksi hankalimmista kohteista korjata kuten tiedetään.
Lähetetty: 20 Syys 2007, 23:14
Kirjoittaja musse67
Kahvia ja tupakkia saattas jollai kulua, mutta kun en käytä kumpaakaan niin voi niidenkin kuluttaman ajan käyttää hyödyksi.
Takaosan sisusta on yllättävän hyvässä kunnossa, penkin listat on hyvässä kromissa ja verhoilut ehjät. Ainoat puutteeet on toinen selkänojan lukko ja lukon peitelevy. Shelby scooppien alla ei ollut ritilöitä, vaan sattumalta talvella ostin ebaystä fastbackin ritilät.

Ritilöitä mallailin paikalleen kun otin shelby scoopit pois ja takas niitä en laita. Shelbyn kopiota ei ole tarkoitus tehdä, vaikka shelby scoopilla olevan konepellin autoon laitoin.
Autoa on ilmeisesti pidetty tallissa tai jossain auringolta suojassa, kun kojetaulun päälinen oli alkuperäinen ja vielä aivan ehjä ja pehmeä. Ei etes kaiuttimen kohdalta halennut. Sitä kun irrottelin, löytyi kojetaulun listan alta drive in elokuvateatterin lipun pala, joka viittaa kyllä että listoja ja päälistä ei olisi aiemmin irrotettu. Voi hyvin kuvitella kun nuori pari on käynyt uudella mustangilla treffeillä drive in teatterissa.

Kyllä mäkin olisin käynyt jos olisin ollut nuori 60-luvun amerikassa ja omistanut uuden '67 fastbackin.

Lähetetty: 21 Syys 2007, 02:39
Kirjoittaja Fastback
musse67 kirjoitti:No nyt on kuvia. Eka kuvat myyjän pihalta ja oven kulman kuva on otettu tänä iltana. Eipä vielä hirveitä saatu aikaan, lähinnä purettu pesua varten.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb/
Ohhoh, siinähän on jo Shelby scoopit sivuissa. Brandan Mustang myy '67 GT-500 keulapaloja ja takaluukun kansia, spoilereita ja takapaneeleita uustuotantona. Ei mikään Eleanor vaan GT-500 ja sinne sitä painetta imupuolelle. EI olisi muilla.
Lähetetty: 21 Syys 2007, 19:51
Kirjoittaja kariboy
musse67 kirjoitti:Kahvia ja tupakkia saattas jollai kulua, mutta kun en käytä kumpaakaan niin voi niidenkin kuluttaman ajan käyttää hyödyksi.
Juuri näin, luit rivien välistä aivan oikein

Lähetetty: 22 Syys 2007, 16:58
Kirjoittaja Jukka
kariboy kirjoitti:musse67 kirjoitti:Kahvia ja tupakkia saattas jollai kulua, mutta kun en käytä kumpaakaan niin voi niidenkin kuluttaman ajan käyttää hyödyksi.
Juuri näin, luit rivien välistä aivan oikein

Mä luulin jo että Jani on oppinut pahoille tavoille...

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:02
Kirjoittaja musse67
nyt on koppa pesty. Päälypuolelta ja etupään peltejä jätettiin pesemättä, kun menevät suurin osa vaihtoon, niin mitä sitä suotta. Hyvin lähti saumat, massat ja jenkkipoikien pensselimaalaukset puhtaaksi. Alkuperäinen pohjamaali oli aika lujassa, olisi ne kaikki lähteny jos olisi viittinyt pitempään pestä. Harmi että paikalla ei ollut sitä 2800 barin pesuria, olisi homma käynyt nopeampaa ja tullut puhtaampaa mitä tolla 1000 barin pesurilla. Nyt on huomattavasti helpompi jatkaa koritöitä.
Kuvia rojektisivulla.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb
Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:42
Kirjoittaja Fastback
On se vaan kauheen näköinen!!! Ihan kylmänväreet menee kun ajattelee ja vertaa röttelööni mis kunnossa se oli. Tsemppiä Jani tallille, sitten kun se 5.0 alkaa itkettään niin ostetaan sulle aito FE sinne keulille, ei tarvita sydämen (t)ahdistimia

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:49
Kirjoittaja musse67
Fastback kirjoitti:On se vaan kauheen näköinen!!! Ihan kylmänväreet menee kun ajattelee ja vertaa röttelööni mis kunnossa se oli. Tsemppiä Jani tallille, sitten kun se 5.0 alkaa itkettään niin ostetaan sulle aito FE sinne keulille, ei tarvita sydämen (t)ahdistimia

No se on hyvä tietää että rahoituspuoli on hoidossa.
Ei tartte kopalle paljoa tehä, niin aina vaan näyttää paremmalta. Siis tästä eteenpäin.

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:55
Kirjoittaja Aku_81
Fastback kirjoitti:On se vaan kauheen näköinen!!! Ihan kylmänväreet menee kun ajattelee ja vertaa röttelööni mis kunnossa se oli. Tsemppiä Jani tallille, sitten kun se 5.0 alkaa itkettään niin ostetaan sulle aito FE sinne keulille, ei tarvita sydämen (t)ahdistimia

Taitaa Janilla olla kuitenkin windsor-phjaiset suunnitelmat

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:57
Kirjoittaja hannu
Lähetetty: 29 Syys 2007, 22:10
Kirjoittaja musse67
Taas on päivä tullu harrastettua. Nyt se vasta alkaa näyttää karulta...

kolme uutta kuvaa viimesellä sivulla.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/67fb
Lähetetty: 30 Syys 2007, 09:14
Kirjoittaja Fastback
Nyt kun se on tuossa tilassa, niin takapyöräkoteloiden levitys sisäänpäin ei olisi mikään taikatemppu. Sinne voisi pyöräyttää vaikka 335/35-17 kumit taakse, sais muute pikkulohko pitoja?
Lähetetty: 30 Syys 2007, 11:42
Kirjoittaja musse67
Fastback kirjoitti:Nyt kun se on tuossa tilassa, niin takapyöräkoteloiden levitys sisäänpäin ei olisi mikään taikatemppu. Sinne voisi pyöräyttää vaikka 335/35-17 kumit taakse, sais muute pikkulohko pitoja?
Eihän se kaarien levitys olisi kova homma, mutta sitten joutuisi jo takapenkkiä kaventamaan ja takaosan verhoiluja muuttamaan. Kun vanteessa on just oikea ET, niin 67:n pyöränkoteloon menee yli 300 leveä kumi. Saa luvan riittää.

Lähetetty: 30 Syys 2007, 21:43
Kirjoittaja PeteP
Äijällähän on vauhti päällä
