Sivu 2/2

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 10:19
Kirjoittaja Mexico65
X-pipes
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 11:24
Kirjoittaja 91GT
Vielä vähän lisää vaihtoehtoja. Mac pro chamber.

Kuva

Features: MAC's new patent pending PRO CHAMBER™ has just made the competition's H-pipe technology become obsolete! Split (one each side) manifolds or headers on any engine and they need to be re-balanced to each other. On a V-8 motor for example, exhaust pulses enter respective collectors at uneven intervals of 90-180-270 degrees of engine rotation. This process hampers the full benefit of any exhaust header or manifold system by the long intervals between exhaust pulses making balancing of exhaust mandatory for optimum power. Though balance tubes between exhaust piping (like on traditional H-Pipes) help to transfer exhaust pulses from side to side in-order to smooth out exhaust pulse, MAC's PRO CHAMBER™ goes even further, by merging exhaust pulses in one area. Merging of all exhaust gasses creates higher temperatures which creates a boost in exhaust velocity, plus lets exhaust gas see both outlets resulting in more power and economy.

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 20:42
Kirjoittaja Lauri
Kun nyt kerran mainostellaan, niin Dynomaxilla on tällainen versio:

http://www.dynomax.com/products/ufx.asp

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 21:04
Kirjoittaja hannu
Lauri kirjoitti:Kun nyt kerran mainostellaan, niin Dynomaxilla on tällainen versio:

http://www.dynomax.com/products/ufx.asp
Mulla tollanen paikallaan

Kuva

Bassani Race X-putki kateilla

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 09 Touko 2009, 22:13
Kirjoittaja ROKI
Tässä on taas yksi turha aihe, niitä pärisijöitä ja surisijoita on Suomi pullollaan. Kyllähän kasissa pitää olla kasin ääni, erillisputket tai H-putki on oikea ääni maailma, tehomerkitys on yks hailee X-viritys ei anna niin paljon lisätehoja että moista pärpättäjää autooni laittaisin. Tehoja jos haluaa niin lisää kuutiotuumia tai solmut sarjoihin tai puhuri myllynpäälle. Ja viripalikka koneeseen, ken sitä haluaa.

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 10 Touko 2009, 09:49
Kirjoittaja Tapsa
Tosiaan kesäisin on suomi täynnä pärinää,papatusta,ja lotinaa, ja joku koiranleuka sanoi joskus , nahkarukkasien läiskettä.. :mrgreen:

Pakoputkiviritys on aina POP! miksei sitten samalla Doom tube - TuomioPäivänPasuuna...
ainakin olis kumeimmat saundit.. :shock:
Itselle rakennan vielä johonkin "yksputkisen" äänien "tasaisuuden" takia . :)

Aikanaan oli RADIO CITYN cruisingeissa mukana saundi skabat, kaveri voitti kerran
pirteellä 283:lla suorilla pitkillä rosteriputkilla ,oli papatusta kerrakseen.. :love:
Nehän vois ottaa Natikoihin skabaksi mukaan niin saatais todellista ääninäytettä
moottoreista! ja edellä mainittu "vanne" slaalomi myös .. :wink:

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 10 Touko 2009, 10:39
Kirjoittaja GT91
Annan ääneni myös X-putkelle. Itselläni on mussessa X-putki ja saundit on kyllä makeet.
H-putkesta on kyllä kokemusta myös, mutta ei mustangissa :)

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 11 Touko 2009, 21:40
Kirjoittaja GTS
Kokemukseni mukaan 99 % x-äänen kuulijoista ihastuu ääneen lopullisesti ja välittömästi.

Yksi vaihtoehto rakentelijalle on ehkä parhaan putkistovalmistajan kustannustehokas valmis pala millä säästä myös "tein itse" efektin ja hukkapallojen kustannukset :D samalla virtaukset säilyvät optimaalisena eikä tule uniin:

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 12 Touko 2009, 01:56
Kirjoittaja Antti66HT
X-men... Mussemen... H-men... Ei kun pari läpi näkyvää pömpeliä niin se on siinä.

Nascarit on rajoitettu kivikaudelle säännöillä.

Re: kysymyksiä putkista ja vapareista

Lähetetty: 12 Touko 2009, 11:51
Kirjoittaja Mexico65
Tuossa kuuluu jonkinlainen X-putki saudi. Kelistä johtuen hieman laimea.
http://s58.photobucket.com/albums/g271/ ... 57rata.flv