Sivu 2/2

Lähetetty: 14 Touko 2007, 12:42
Kirjoittaja Vee8
Harmi kun ei tuolle SCT :n vempeleell luvata bensakoneeseen samanlaisia tehon nousuja kuin dieseliin, 150 heppaa lisää olis kiva :shock:

Lähetetty: 26 Touko 2007, 17:51
Kirjoittaja MouTine
Aku_81 kirjoitti:Viime kesänähän kalajoella dynottiin yksi modular-pannuinen cobra jossa oli perusvirit eli putkea ja vaparia, varmaan ikaalisten suunnalta kertovat tarkemmin, mutta asiaan eli tehoja oli reippaasti vähemmän moottorissa mitä tehdas ilmoitti, tais olla 270 konetehoa. Tais dynottaja ehdottaakin lastun tekemista kun kaikki tietokoneet ei ymmärrä jos kone saakin enempi ja paremmin ilmaa ja pakokaasutkin virtaavat paremmin.
Voi saatana! 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm Harisella muutama tunti sitten. Arvatkaa olenko pettynyt?

Lähetetty: 26 Touko 2007, 21:20
Kirjoittaja Aku_81
MouTine kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:Viime kesänähän kalajoella dynottiin yksi modular-pannuinen cobra jossa oli perusvirit eli putkea ja vaparia, varmaan ikaalisten suunnalta kertovat tarkemmin, mutta asiaan eli tehoja oli reippaasti vähemmän moottorissa mitä tehdas ilmoitti, tais olla 270 konetehoa. Tais dynottaja ehdottaakin lastun tekemista kun kaikki tietokoneet ei ymmärrä jos kone saakin enempi ja paremmin ilmaa ja pakokaasutkin virtaavat paremmin.
Voi saatana! 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm Harisella muutama tunti sitten. Arvatkaa olenko pettynyt?
Et? Konetehoa vai pyärätehoa? Yllättävän vähän vääntöä, mitähän tehdas lupaa?

Lähetetty: 26 Touko 2007, 21:26
Kirjoittaja Mexico65
Aku_81 kirjoitti:Yllättävän vähän vääntöä, mitähän tehdas lupaa?
1996-1998 Ford Mustang, Cobra, 305 hp (227 kW) and 300 ft•lbf (407 N•m)

Lähetetty: 27 Touko 2007, 23:50
Kirjoittaja MouTine
Aku_81 kirjoitti:
MouTine kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:Viime kesänähän kalajoella dynottiin yksi modular-pannuinen cobra jossa oli perusvirit eli putkea ja vaparia, varmaan ikaalisten suunnalta kertovat tarkemmin, mutta asiaan eli tehoja oli reippaasti vähemmän moottorissa mitä tehdas ilmoitti, tais olla 270 konetehoa. Tais dynottaja ehdottaakin lastun tekemista kun kaikki tietokoneet ei ymmärrä jos kone saakin enempi ja paremmin ilmaa ja pakokaasutkin virtaavat paremmin.
Voi saatana! 270hp @ 5544rpm ja 384Nm @ 4256rpm Harisella muutama tunti sitten. Arvatkaa olenko pettynyt?
Et? Konetehoa vai pyärätehoa? Yllättävän vähän vääntöä, mitähän tehdas lupaa?
Ei, kyllä mä olen pettynyt. Olisin tosiaan toivonut saavani tuon verran vetopyörätehoa, mutta lapussa lukee konetehoa. Täytyy vähän tutkiskella asiaa...