Lähetetty: 04 Maalis 2007, 17:00
Kiitos, saisiko alkuperäisessä resoluutiossa kun 800x600 kokoa ei kestä paljoa suurentaa.
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Drag-Pak on ja se optio tuli jos peräksi ruksasi 3.91 tai 4.11. Muistaakseni 4.11 on Detroit lockerilla.Fastback kirjoitti:Onko autossa Drag-Pak, minkälainen bensalinja tulee tankilta eteen? Miten mä muistelen että lukon pitäisi olla detroit locker, mutta oliko Mustangissa SCJ paketissa jotain eroa esim. Mercuryyn? Onhan tuo saattanut vaihtua aikojen saatossa.
Eiköhän se ole Close ratio kun ykkönen on muistaakseni 2.32.voorti kirjoitti:Eikös drag pack tullu, kun välitys oli 3.91:1(traction lock), taikka tiheemmällä välityksellä olis tullu( detroit lockerilla?) joskus kuullut jostain, ettei detroit lockeria ole monenkaan mustangin alla, vaikka se optiona välityksen mukana on ollut mahdollista saada?
onko tietoakumpi vaihteisto tyyppi, close vai wide ratio? alkuperi, onko rev limitteri tallessa? taikka oil cooleri? hieno mustangi kuvissa! ja vielä isokoppanen!!
Hirvosen veljeksillä on 70 boss ja hemi challenger, esitelty moblassa ja kummatkin erikseen vielä v8:ssa.302TT kirjoitti:Kiteellä oli Hirvosen pojilla joskus 90-luvun puolen välin paikkeilla sininen -69(?) SCJ, joka jossain välissä sai ilmeisesti pienen keulaosuman. Liekkö vielä edelleen Kiteellä vai onko vaihtanut omistajaa?
'69 vuosina SCJ oli 428, eikä topicissa puhuttava 429 SCJ. 429 SCJ tulivat ensimmäistä kertaa vuonna 1970 ja se esiintyi mm. Ford Torinossa/Fairlane, Mercury Cyclonessa, Rancherossa jne. CJ/SCJ FE autoja löytyy toinen tusina, mutta pysytään 429 eli 385-sarjalaisissa.302TT kirjoitti:Kiteellä oli Hirvosen pojilla joskus 90-luvun puolen välin paikkeilla sininen -69(?) SCJ, joka jossain välissä sai ilmeisesti pienen keulaosuman. Liekkö vielä edelleen Kiteellä vai onko vaihtanut omistajaa?
Juu, kyllä nuo on tiedossa ja nähty, mutta pojilla oli/on myös tuollainen Fastbackin tarkentama 428 SCJ.Aku_81 kirjoitti:
Hirvosen veljeksillä on 70 boss ja hemi challenger, esitelty moblassa ja kummatkin erikseen vielä v8:ssa.
Mitens Aku ne kuvat vähän paremmassa resoluutiossa, Löytyykö?Aku_81 kirjoitti:Tuos viel pari mitä löytyJaKki kirjoitti:Tuohan se on. Olisiko mahdollista saada kuvia jotka otit Kalajoella kun ovat minusta hyvin onnistuneita.
http://tinyurl.com/39p3ww
http://tinyurl.com/2tvy8y
Heitä mulle yveenä sähköpostiosoite niin kaivelen kuvat koneelta.JaKki kirjoitti:Mitens Aku ne kuvat vähän paremmassa resoluutiossa, Löytyykö?Aku_81 kirjoitti:Tuos viel pari mitä löytyJaKki kirjoitti:
Tuohan se on. Olisiko mahdollista saada kuvia jotka otit Kalajoella kun ovat minusta hyvin onnistuneita.
http://tinyurl.com/39p3ww
http://tinyurl.com/2tvy8y
No nyt on sitten kaksi kasassa302TT kirjoitti:Ai niin, täällä oli tämmöinenkin topic. Lisätään tuo oma 429CJ listaan. Monta noita 429CJ/SCJ musteja nyt sitten Suomessa tällä hetkellä on?