projekti
Lähetetty: 18 Huhti 2007, 16:55
no nyt osuit asian ytimeen,tollasta melko mutkikasta tietä on nautinto päästellä vähän jalkaa pois kaasulta kurvissa ja sit kurvista lähtö sillä väännöllä AAAAH ! se on gutaa.
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Juuri näin, ei Fordin konekaan paljoa ennakoita tarvitse kun palotilan muoto ja sylinterin halkaisija on kohdallaan. Fordin sb (stroukattu 302) AFR 205 kansilla ja 4.125" porauksella +550 hv, totaali ennak-ko oli 26 astetta, jolla ennakolla kone tuotti myös parhaimmat teholukemat. Kyseinen kone dynottiin tässä kevättalven aikana. Niin ja kone oli tietenkin vapaasti hengittävä ilman tekohengitystä tai lisä happea, polttoaineena oli Shell V-power.MONTTU kirjoitti: Ei muuten paljoa tarvi ennakkoa aina Foortin koneissakaan, FRP Yates type M-6049-N351 kansien kanssa alkaa kuulemma usein maksimiennakko kakkosella.
Nuo lukemat eivät ole minun koneesta.mussette kirjoitti:Onkos Mexico65:lla nyt 302 stroke ? Kivat lukemat![]()
Oman update:tun dynotan viikon päästä, saas nähdä mitä dyno näyttää.