Sivu 2/2

projekti

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 16:55
Kirjoittaja paltant.ponitalli
no nyt osuit asian ytimeen,tollasta melko mutkikasta tietä on nautinto päästellä vähän jalkaa pois kaasulta kurvissa ja sit kurvista lähtö sillä väännöllä AAAAH ! se on gutaa.

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 20:38
Kirjoittaja Mexico65
MONTTU kirjoitti: Ei muuten paljoa tarvi ennakkoa aina Foortin koneissakaan, FRP Yates type M-6049-N351 kansien kanssa alkaa kuulemma usein maksimiennakko kakkosella.
Juuri näin, ei Fordin konekaan paljoa ennakoita tarvitse kun palotilan muoto ja sylinterin halkaisija on kohdallaan. Fordin sb (stroukattu 302) AFR 205 kansilla ja 4.125" porauksella +550 hv, totaali ennak-ko oli 26 astetta, jolla ennakolla kone tuotti myös parhaimmat teholukemat. Kyseinen kone dynottiin tässä kevättalven aikana. Niin ja kone oli tietenkin vapaasti hengittävä ilman tekohengitystä tai lisä happea, polttoaineena oli Shell V-power.

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 23:42
Kirjoittaja mussette
Onkos Mexico65:lla nyt 302 stroke ? Kivat lukemat :D
Oman update:tun dynotan viikon päästä, saas nähdä mitä dyno näyttää.

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 09:24
Kirjoittaja Mexico65
mussette kirjoitti:Onkos Mexico65:lla nyt 302 stroke ? Kivat lukemat :D
Oman update:tun dynotan viikon päästä, saas nähdä mitä dyno näyttää.
Nuo lukemat eivät ole minun koneesta.
Oma koneeni valmistunee vasta syksyllä 2007. Tuleva kone on monilta osin vastaavan lainen kuin em. kone.