Lähetetty: 12 Syys 2004, 21:22
Oliko sulla vaihde vapaalla?Arto65FB kirjoitti: kun ei ole tehoa, mutta joulukuusen edessä ekaa kertaa kun pistin pedaalin pohjaan, niin siihen jäätiin.

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Oliko sulla vaihde vapaalla?Arto65FB kirjoitti: kun ei ole tehoa, mutta joulukuusen edessä ekaa kertaa kun pistin pedaalin pohjaan, niin siihen jäätiin.
Jos auto sutii heti lähdössä, niin ei siinä löysempi turbiini auta. Alastaron radalla on yleensä ollut hyvä pito ja muutamilla kiihdytyspäivillä töissä olleena voin kertoa keräilleeni useaan otteeseen kenkieni kantalappuja stripin pinnasta. Pinta on tosi liimapintainen ja useasti stagevaloissa vihreiden sytyttyä nähdään mikä on auton heikoin lenkki nim. monta perä&vetaririkkoa nähneenä.Ahti kirjoitti:On se näköjään radastakin kiinni..sutiminen siis: tänään Alastarolla ei paljoa sutinu ja aikakin parani 14.4/160...
Alustaan ja renkaisiin en koskenut Kiikalan jäljiltä.
Kokonaisennakon tiputin 36>34. Kone piru ei vaan edelleenkään pyöri kuin 6000. 60ft oli 2,3 eli vielä on paljon parannettvaa, turbiinikaupaan siis
Mikäs siinä. Onhan noita pelle peloton vaihtoehtojakin olemassa. Mites olisi 2V Clevelandin kannet, on isot kanavat ja isot venttiilit (samankokoiset kuin useimmissa alukansissa, ellei jopa isommat). Kannet saa sopimaan 289/302/351w moottoreihin hitsaamalla tai tulppaamalla lohkoon tuleva vesireikä ja tekemällä uusi vesireikä kannen päätyyn (lyhyt oppimäärä). Tämäkään ei ole ilmainen konsti, mutta toteutettavissa kyllä. Imusarja on ainoa pikku ongelma, niitäkin kyllä löytyy.Ahti kirjoitti:ai kevyellä porttauksella? ne venatkin on kuin jostain monkeystä, ainakin isommille venoille tehtävä ja kunnon seetit ja ohjurit laitettava ym..
minä hommaan kyllä alukannet, makso minkä maksoi
Säkö sitten liityit Freakseihin? Mä olen harkinnut samaa jo jonkin aikaa. Eikös tästä voisi perustaa Freaks & fmoc yya-osastonJukka kirjoitti:Näytti Ford Friikkien kerholehdessä 2/04 olevan juttua kansien porttauksesta oikein kuvien kera sivukaupalla.
http://www.ford-freak.org/
Jeps.Fastback kirjoitti:Säkö sitten liityit Freakseihin? Mä olen harkinnut samaa jo jonkin aikaa. Eikös tästä voisi perustaa Freaks & fmoc yya-osastonJukka kirjoitti:Näytti Ford Friikkien kerholehdessä 2/04 olevan juttua kansien porttauksesta oikein kuvien kera sivukaupalla.
http://www.ford-freak.org/
Juu, kyllähän tuosta tuli kuultua. Mä tunnen monta freaksia ja ajatus heihin liittymisestä kyllä kiinnostaisi. Noo, antaas kattoo ny. Jotta ei meni ohi topicista, niin AFR185:t olisivat kyl gova sanaJukka kirjoitti:Kyllähän tuota FMOC-Friikki yhteistyötä jo harjoitettiin Pohjanmaalla.