Sivu 2/2

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 12:54
Kirjoittaja pressa
http://www.fordracingparts.com/ Gt-40

Millaiset nuo kannet ovat onko kokemuksia?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 23:32
Kirjoittaja pressa
Eikö kukaan ole kokeillut, ovat aika edulliset..

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 23:36
Kirjoittaja Aku_81
Hiukan alempana sivulla oli keskustelua
Aku_81 kirjoitti:
65HT kirjoitti:Lisäksi edelin osilla koneesi varmaankin potkii kovemmin (en saa tästä mainostuloja :D ). Voit katsoa vaikka tuolta: http://airflowresearch.com/articles/ult ... 2/A-P1.htm


Tiivistelmä:
Useita eri kansia vaihdettu sbf:n päällä ja aina ajettu dynossa. Tässä tulokset edelbrockin ja gt40 kansien eroista.
Edel 384 hp
gt-40 (Y303) 353 hp
gt-40P 336 hp

Erot huomattavia. Mielestäni.
Ja afr165 396 kaakkia
ja rautaisilla worldin windsor jr kansilla 351konia.

Lähetetty: 23 Helmi 2007, 00:38
Kirjoittaja MONTTU
Sen verran korjaisin että -Y303 kannet eivät ole enää myynnissä vaan -X303 kannet ovat perineet niiden "hinnat alkeaen" paikan kun "Z" kannet esiteltiin. Kansipari maksaa 1248$ Ameriikassa. Ford 392 crate engine antoi mägäziinin testissä 457 heppaa näillä kansilla.
Ei ole AFR185:set mutta ei pidä sekottaa etenkään "P" rautakansien saatikka minkään muun vakiokannen kanssa.

Mulla on ajamattomat -Y303 kannet, 24h aikaa saada pari 999€.
Kanavat on siivottu, jouset vaihdettu nykyrollereita kestäviksi + retainerit ja 10asteen lukot. Koko paska compcamsilta sopimaan XE274H-10 nokkaan.
Ahneus kasvaa syödessä, desktop dyno antoi 396-411 heppaa 347:kan päällä ja enempikin kelpaisi.

Gentlemen, make your bets...

Jos ei niin huomenna imis menee kiinni ja loppu on historiaa. Taitaisi olla ainakin mulle paras niin, tulisi edes motti valmiiksi.