88- cid 302

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
pressa
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 18:16

Viesti Kirjoittaja pressa »

http://www.fordracingparts.com/ Gt-40

Millaiset nuo kannet ovat onko kokemuksia?
pressa
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 18:16

Viesti Kirjoittaja pressa »

Eikö kukaan ole kokeillut, ovat aika edulliset..
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Hiukan alempana sivulla oli keskustelua
Aku_81 kirjoitti:
65HT kirjoitti:Lisäksi edelin osilla koneesi varmaankin potkii kovemmin (en saa tästä mainostuloja :D ). Voit katsoa vaikka tuolta: http://airflowresearch.com/articles/ult ... 2/A-P1.htm


Tiivistelmä:
Useita eri kansia vaihdettu sbf:n päällä ja aina ajettu dynossa. Tässä tulokset edelbrockin ja gt40 kansien eroista.
Edel 384 hp
gt-40 (Y303) 353 hp
gt-40P 336 hp

Erot huomattavia. Mielestäni.
Ja afr165 396 kaakkia
ja rautaisilla worldin windsor jr kansilla 351konia.
Go tell Alice....
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Sen verran korjaisin että -Y303 kannet eivät ole enää myynnissä vaan -X303 kannet ovat perineet niiden "hinnat alkeaen" paikan kun "Z" kannet esiteltiin. Kansipari maksaa 1248$ Ameriikassa. Ford 392 crate engine antoi mägäziinin testissä 457 heppaa näillä kansilla.
Ei ole AFR185:set mutta ei pidä sekottaa etenkään "P" rautakansien saatikka minkään muun vakiokannen kanssa.

Mulla on ajamattomat -Y303 kannet, 24h aikaa saada pari 999€.
Kanavat on siivottu, jouset vaihdettu nykyrollereita kestäviksi + retainerit ja 10asteen lukot. Koko paska compcamsilta sopimaan XE274H-10 nokkaan.
Ahneus kasvaa syödessä, desktop dyno antoi 396-411 heppaa 347:kan päällä ja enempikin kelpaisi.

Gentlemen, make your bets...

Jos ei niin huomenna imis menee kiinni ja loppu on historiaa. Taitaisi olla ainakin mulle paras niin, tulisi edes motti valmiiksi.
1966 HT 347 Stroker
Vastaa Viestiin