http://www.fordracingparts.com/ Gt-40
Millaiset nuo kannet ovat onko kokemuksia?
88- cid 302
Hiukan alempana sivulla oli keskustelua
Aku_81 kirjoitti:Ja afr165 396 kaakkia65HT kirjoitti:Lisäksi edelin osilla koneesi varmaankin potkii kovemmin (en saa tästä mainostuloja). Voit katsoa vaikka tuolta: http://airflowresearch.com/articles/ult ... 2/A-P1.htm
Tiivistelmä:
Useita eri kansia vaihdettu sbf:n päällä ja aina ajettu dynossa. Tässä tulokset edelbrockin ja gt40 kansien eroista.
Edel 384 hp
gt-40 (Y303) 353 hp
gt-40P 336 hp
Erot huomattavia. Mielestäni.
ja rautaisilla worldin windsor jr kansilla 351konia.
Go tell Alice....
Sen verran korjaisin että -Y303 kannet eivät ole enää myynnissä vaan -X303 kannet ovat perineet niiden "hinnat alkeaen" paikan kun "Z" kannet esiteltiin. Kansipari maksaa 1248$ Ameriikassa. Ford 392 crate engine antoi mägäziinin testissä 457 heppaa näillä kansilla.
Ei ole AFR185:set mutta ei pidä sekottaa etenkään "P" rautakansien saatikka minkään muun vakiokannen kanssa.
Mulla on ajamattomat -Y303 kannet, 24h aikaa saada pari 999€.
Kanavat on siivottu, jouset vaihdettu nykyrollereita kestäviksi + retainerit ja 10asteen lukot. Koko paska compcamsilta sopimaan XE274H-10 nokkaan.
Ahneus kasvaa syödessä, desktop dyno antoi 396-411 heppaa 347:kan päällä ja enempikin kelpaisi.
Gentlemen, make your bets...
Jos ei niin huomenna imis menee kiinni ja loppu on historiaa. Taitaisi olla ainakin mulle paras niin, tulisi edes motti valmiiksi.
Ei ole AFR185:set mutta ei pidä sekottaa etenkään "P" rautakansien saatikka minkään muun vakiokannen kanssa.
Mulla on ajamattomat -Y303 kannet, 24h aikaa saada pari 999€.
Kanavat on siivottu, jouset vaihdettu nykyrollereita kestäviksi + retainerit ja 10asteen lukot. Koko paska compcamsilta sopimaan XE274H-10 nokkaan.
Ahneus kasvaa syödessä, desktop dyno antoi 396-411 heppaa 347:kan päällä ja enempikin kelpaisi.
Gentlemen, make your bets...
Jos ei niin huomenna imis menee kiinni ja loppu on historiaa. Taitaisi olla ainakin mulle paras niin, tulisi edes motti valmiiksi.
1966 HT 347 Stroker