Mikä kierre öljykellossa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Jo lähti! Paremmat miljoonapihdit piti etsiä ja vähän tehdä tilaa. Oli ilmeisesti lukitetta, punaista, todella tiukassa.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Tapsa kirjoitti:muhvi lohkolle ja haara kappale lampulle ja mittarille, 1/4" normaali tai NPT jenga yleensä
Mistä moinen haaroitin? Saako jostain valmiina vai pitääkö teettää jossain..?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Löytyy ihan tarvikeliikkeestä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Homer65 kirjoitti:Löytyy ihan tarvikeliikkeestä.
Ihanko yleisvaraosasellaisesta vai "öljynpaine-alan" tarvikeliikkeestä?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Itse hankin, Fixus, tarvikeliikkeestä. Kannatta tosinhiukan katsella tilaa, saattaa mennä tarkalle, että haroituskappale mahtuu. Mulla on itse tehtyä mallia oleva tehostimen pumpun teline ja se tulee pahasti tielle, mutta aikansa kun pyöritteli löytyi sopiva asento.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

On kyllä niin ahdasta ettei pelkällä haaroituskappaleella sovi. On autometerin öljykello niin suuri (kananmunan kokoinen). Olisiko mitään estettä laittaa lohkoon kiinni paineletkua 20-30 cm ja sen päähän haaroitin ja jakaa siitä sitten antureille? Loppuisi tilanahtaus. :D
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Viesti Kirjoittaja SamiM »

65HT kirjoitti:On kyllä niin ahdasta ettei pelkällä haaroituskappaleella sovi. On autometerin öljykello niin suuri (kananmunan kokoinen). Olisiko mitään estettä laittaa lohkoon kiinni paineletkua 20-30 cm ja sen päähän haaroitin ja jakaa siitä sitten antureille? Loppuisi tilanahtaus. :D
Eipä taida olla estettä.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

65HT kirjoitti:On kyllä niin ahdasta ettei pelkällä haaroituskappaleella sovi. On autometerin öljykello niin suuri (kananmunan kokoinen). Olisiko mitään estettä laittaa lohkoon kiinni paineletkua 20-30 cm ja sen päähän haaroitin ja jakaa siitä sitten antureille? Loppuisi tilanahtaus. :D
Tota mietin itsekin, jälkeenpäin. Varmasti helpoin tapa sijoittaa haaroitin. Siirretäänhän öljynsuodattimiakin, niin miksei muutakin.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Voiko öljynpaineanturin ruuvata irti vaikka öljyt on koneessa ilman että öljyt valahtaa lattialle?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Voi, muutama tippa saattaa lirahtaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

OK. Kiitos. :D
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

65HT kirjoitti:On kyllä niin ahdasta ettei pelkällä haaroituskappaleella sovi. On autometerin öljykello niin suuri (kananmunan kokoinen). Olisiko mitään estettä laittaa lohkoon kiinni paineletkua 20-30 cm ja sen päähän haaroitin ja jakaa siitä sitten antureille? Loppuisi tilanahtaus. :D
Siinä toteutus:

Kuva
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Vastaa Viestiin