Sivu 2/2

Lähetetty: 18 Elo 2006, 14:49
Kirjoittaja Ahti
TomiKoo kirjoitti:Mites tommonen, pientä laittoo se vaatii vaan... :wink: Tinkaat sen viitoseen!

Miten tuo menee painojen suhteen? Liian kevyt veturiksi??

Tomi
Kaverilla on tollanen ja sillä saa vetää vaan jotain 1500kg :(
eli ei auta yhtään, vetokyky pitäs olla yli 2000 ei tässä hommassa muuten ole mitään mieltä (käyttömeselläni saan vetää 1575).

Lähetetty: 21 Elo 2006, 00:23
Kirjoittaja ROKI
Miksi sen pitää olla Ford, onhan niitä pilvin pimein tarjolla muitakin, kyllä tojon pakulla saa kiskoa yli 2000 tonnia, omassa pakussa on koukku hyväksytty muistaakseni 2200 jos en väärin muista. On mulla ollu trailerissa traktorikin kulkihan tuo perässä, 2,2 dieselilläkin, jos ei ole jokapäiväinen tarvis vetää kärryä, niin mielestäni on turhaa hommata moisia bensa syöppöjä samoin kuin dieselitkin isot sellaset. Mieluummin hommaisin sellaisen ajokin jonka voi rekisteröidä työkoneeksi selviää helpommilla veroilla . Viellä tämä lisäksi, en ole mikään Fort friikki enkä fani, vaikka mussella ajan ja niitä rakentelenkin kohtuullisen paljon, kyllä kakkos ajokkina tulee olemaan toyota, idiotti varma tekniikka ei tartte olla nyrkin noessa , sen kun ajaa vaan. Muistaa sillon tällön vähän huoltoja tehhä, mitä minä en hyvin usein muista tehä,noh sitten kun merkkivalot vilkkuu :wink: .

Lähetetty: 21 Elo 2006, 09:04
Kirjoittaja Ahti
Ei tosiaankaan ole pakko olla fjoordson...
Viikonlopun lainaveturina oli Transportter 2,5 td, yli 600km alle 60l naftaa, koukun perässä traileri yli 700kg ja Falcon 1350 kg. Se 90-100 vauhtia ja risteyksistä lähdettiin minkä koneesta löytyi. Alle 10l/100 naftaa ei paha kulutus siis. Pirulaiset maksaa vaan aika paljon.

Lähetetty: 22 Elo 2006, 14:38
Kirjoittaja Emmi
ROKI kirjoitti:Miksi sen pitää olla Ford, onhan niitä pilvin pimein tarjolla muitakin,
Eipäs nyt mennä vieraisiin sentään! Muut ne on kato halpoja kopioita :soosoo:

Muita autoja.....

Lähetetty: 22 Elo 2006, 19:25
Kirjoittaja Sulkava
:shock: siis MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄää - meillä oli kerran Marsu SE ja onnexi se sakemanni-ritsa saatiin kiertoon 8) melkein het
jos siis vaihtaisi Kokonaan merkkiä.....................................
silloinhan JOUTUU ostaan UUDEN :shock: avaimenperän - jossa ei edes lukisi et voordi :(

Lähetetty: 23 Elo 2006, 16:27
Kirjoittaja SamiM
Fastback kirjoitti:Yritähän löytää jostain 300 cid EFI kuutosella varustettu veturi itsellesi. Kuutoseksi kova vääntö ja ehkä menee hitusen pienemmällä mitä 5.0 kasi.
Kuulemani perusteella suosittelen myös!

Kysyppä vaikka Muki-nimimerkiltä Overdrivestä käyttökokemuksia 300 cid kuutosesta.

Lähetetty: 16 Syys 2006, 22:06
Kirjoittaja Ahti
Edelleen veturi haussa. Tällä hetkillä vahvoilla iso bronco, explorer, cherokee, G-mese, range.

Lähetetty: 16 Syys 2006, 22:32
Kirjoittaja Aku_81
Cherokeet on melko edullisia, serkkupoika sellaisella reippaan vuoden ajellu ja on ollu aika tyytyväinen, ei mitään ihmeempiä vikoja kun ei sitä rääkkää. Toinen cherokee mies on ajellu hiukan reippaammin pikkuteitä jne niin tuloksena oli jakolaatikon uusinta, tosin auto ei saksasta paljoa edes maksanu.

Lähetetty: 15 Loka 2006, 18:14
Kirjoittaja Ahti
Kopiotu nettiauton ilmoituksesta, onko mitään perää tossa lootahommassa?
Ford Explorer HighClass 4.0i 151kw / 206hv -97 ml.117tkm, huoltokirja, uudempimalli, nahkasisusta, automaatti vaihteet, automaatti-ilmastointi, ABS,Airbagit, hälytin, sähköikkunat / peilit, ajonestin, kattoluukku, kattokaiteet, ohjaustehostin, hienokuntoinen yksilö, ym. juuri katsastettu, Myydään nyt suomen halvimpaan hintaan ei mielellään vaihtoa
PS. -96 vuosimallisia kannattaa välttää niissä on vanhan mallin vaihdelaatikko jotka eivät kestä.

Lähetetty: 23 Loka 2006, 21:33
Kirjoittaja Ahti
Alkaahan tää homma pikkuhiljaa hahmottumaan.
Vaihtoehdot: Explorer 94-98, Cherokee 93>, Grand Cherokee 93>
Pajero V6.
Tietääkös kukaan tekeekö tolla Mitsun uudemmalla 3.5 V6 mitään?
Entä onko käyttäjäkokemuksia Explorerista? Niitä on nyt aika paljon myynnissä kohtuuhintaan.
G-Mersu tippui pois järjettömän hinnan takia, jopa Saksassa. Range Classic 3.9 90-94 olis muuten ehkä ok mutta kun autossa pitää olla airbag ja Rangeen se tuli vasta siihen uudempaan korimalliin ja ne on liian kalliita ja ehkä vähän turhan eksoottisiakin.

Lähetetty: 24 Loka 2006, 15:00
Kirjoittaja kariboy
Laitoi yyveetä ...

Lähetetty: 29 Tammi 2007, 17:22
Kirjoittaja Sulkava
Pari viikkoa sitten 20.1.2007 talvikelissä uutta heppaa maalle kuskaamassa--- eli Broncolla menee ja perille pääsee

http://good-times.webshots.com/photo/26 ... 5003QCitbX

opin jopa tekeen oman albumin nettiin :shock: :D