Sivu 2/3
Lähetetty: 31 Touko 2006, 21:29
Kirjoittaja Homer65
Voisinhan myydä sulle öörlin ilmastoinnin

. Nätti ja helppo asentaa. Onhan siinä pikkasen vikaa mutta helppo korjata

. No eihän sillä mitään tee, ensimmäisiä asioita mitkä aikanaan lähti. Öörlissä on hyvät tuuletusluukut niin ei ilmastointia näillä leveyksillä tarvi. Olisko voksi vaan turhan tiivis

.
Lähetetty: 31 Touko 2006, 21:55
Kirjoittaja Aku_81
Ei kaikissa alkuvokseissa ole ilmastointia, lisävaruste ollut ilmeisesti, ei mulla ainakaan ole kuin tuuletusluukut jalkotilaan, puolentoista huntin vauhdissa kun aukaisee luukun niin alkaa sukat pyöriä jaloissa

Lähetetty: 31 Touko 2006, 22:04
Kirjoittaja Jukka
Ajattelin just jos vaikka purkais omasta foxista ilmastoinnin pois kun siellä ei kylmäaineitakaan ole.
Niin eikä airbagia...eikä ole vähäpäästäinenkään...

Lähetetty: 31 Touko 2006, 22:43
Kirjoittaja veekoo
Kattelin kanssa, etta rotassa on varmaan joku kylmapumppu aikanaan ollut, kun letkut on viela melkein paikallaan konetilan puolella.

Lähetetty: 01 Kesä 2006, 03:35
Kirjoittaja JaniC
Ilmastointi on ihan turha vehje.Tulee vaan kalliiksi korjata jos/kun se joskus sitten hajoaa.

Lähetetty: 01 Kesä 2006, 07:07
Kirjoittaja veekoo
dj-jaycee kirjoitti:Ilmastointi on ihan turha vehje.Tulee vaan kalliiksi korjata jos/kun se joskus sitten hajoaa.

On se siihen hajoamiseen asti ihan kiva. Ei tartte pitaa dodopurkkia hansikasloorassa pahkasikasuihkua varten..

Kuinkahan tuollainen foksin/SN95 ilmastointi uppoaisi earlyyn?
Lähetetty: 01 Kesä 2006, 08:48
Kirjoittaja Jukka
jari kirjoitti:Vee8 kirjoitti:Ilman ilmastoinita?!? No johan on, mina en edes muista koska olisin tormanny foxiin ilman ilmastointia. Joistakin se on kylla purettu pois, mutta silloin se on helppo palauttaa. Kannattaa ehka katsella viela tarkemmin, varmasti loytyy valmiiksi kylmennetty fiksu foxi.
No ei olla sentään onneksi törmätty... Mutta ilmastointihan on siis pelkkää kuollutta painoa eikä sellaista harrasteautossa tarvita. Harrasteauton rattia vääntäessähän kuuluukin tulla hiki...
Jari:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
Lähetetty: 01 Kesä 2006, 13:25
Kirjoittaja Dervish
Jukka kirjoitti:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
Onko sulla joku tietty vuosi mielessä Jukka ?
Voisin koittaa illalla katsoa olisko mulla raamatussa kuinka eroteltua tietoa.
Lähetetty: 01 Kesä 2006, 14:02
Kirjoittaja jari
Jukka kirjoitti:
Jari:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
LX:äänhän sai aikanaa tilattua kaikki samat romppeet mitä GT:henkin, paitsi kaiketi spoilerit sumuvaloineen ja helmat. Eli pienimmillään eroa lienee kymmenisen kiloa tai jotain sitä luokkaa.
Muta jos verrataan esim. mun autoa ja tyypillistä Suomi-GT:tä, niin ainakin nämä mun autosta puuttui vuonna 1990:
- GT:n etuspoileri
- sumuvalot
- GT:n takaspoileri
- helmat
- ilmastointi
- kyynärnoja/kasettikotelo
- takaluukun aukaisukatkaisija hanskalokerosta (monta grammaa...)
- keskuslukitus
- nahkapenkit
Mitähän noista voisi yhteensä tulla? 20 - 30 kg ?
Niin ja olikos joissain foxeissa vielä joku erillinen vahvistinkin stereosysteemissä?
Toisaalta mulla on sitten sunroof, joka tuonee kilon tai pari lisää?
Lähetetty: 01 Kesä 2006, 22:24
Kirjoittaja Jukka
jari kirjoitti:Jukka kirjoitti:
Jari:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
LX:äänhän sai aikanaa tilattua kaikki samat romppeet mitä GT:henkin, paitsi kaiketi spoilerit sumuvaloineen ja helmat. Eli pienimmillään eroa lienee kymmenisen kiloa tai jotain sitä luokkaa.
Muta jos verrataan esim. mun autoa ja tyypillistä Suomi-GT:tä, niin ainakin nämä mun autosta puuttui vuonna 1990:
- GT:n etuspoileri
- sumuvalot
- GT:n takaspoileri
- helmat
- ilmastointi
- kyynärnoja/kasettikotelo
- takaluukun aukaisukatkaisija hanskalokerosta (monta grammaa...)
- keskuslukitus
- nahkapenkit
Mitähän noista voisi yhteensä tulla? 20 - 30 kg ?
Niin ja olikos joissain foxeissa vielä joku erillinen vahvistinkin stereosysteemissä?
Toisaalta mulla on sitten sunroof, joka tuonee kilon tai pari lisää?
Eiköhän nuo akselimassat löydy rekisteriotteesta mut ajattelin olisko ollut oikein punnittua tietoa.
Lähetetty: 02 Kesä 2006, 03:53
Kirjoittaja JaniC
Olis kiva kans tietää, että mikä on painoero SN95:n GTS:ssä verrattuna GT:hen?

Lähetetty: 02 Kesä 2006, 08:27
Kirjoittaja Jukka
dj-jaycee kirjoitti:Olis kiva kans tietää, että mikä on painoero SN95:n GTS:ssä verrattuna GT:hen?

Katsastuksessahan taitaa olla iskaritestin yhteydessä vaaka?
Siinähän näkee niitä akselimassoja.
Lähetetty: 02 Kesä 2006, 17:08
Kirjoittaja JaniC
Jukka kirjoitti:Katsastuksessahan taitaa olla iskaritestin yhteydessä vaaka?
Siinähän näkee niitä akselimassoja.
Ahaa!...Aivan!

Täytyypä kysellä sieltä sitten, jos vaikka voisivat painotietoja kertoa samalla.
Lähetetty: 04 Kesä 2006, 15:18
Kirjoittaja petska
Jukka kirjoitti:Ajattelin just jos vaikka purkais omasta foxista ilmastoinnin pois kun siellä ei kylmäaineitakaan ole.
Niin eikä airbagia...eikä ole vähäpäästäinenkään...

Ilmastointi turhaa painoa ja korvaa se ilmastoinnin kenno toisenlaisella kennolla ja iske jonkun sortin fööni kun ei tarvi kaasuista välittää...
oliskos se sun auto myytävänä siinä olis tieten pikku laittoa?
Lähetetty: 04 Kesä 2006, 19:49
Kirjoittaja Jukka
petska kirjoitti:Jukka kirjoitti:Ajattelin just jos vaikka purkais omasta foxista ilmastoinnin pois kun siellä ei kylmäaineitakaan ole.
Niin eikä airbagia...eikä ole vähäpäästäinenkään...

Ilmastointi turhaa painoa ja korvaa se ilmastoinnin kenno toisenlaisella kennolla ja iske jonkun sortin fööni kun ei tarvi kaasuista välittää...
oliskos se sun auto myytävänä siinä olis tieten pikku laittoa?
Kaikkihan on kaupan kun vaan saadaan hinnat kohilleen.
