Ilmastoinnin asennus Foxiin?
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Voisinhan myydä sulle öörlin ilmastoinnin
. Nätti ja helppo asentaa. Onhan siinä pikkasen vikaa mutta helppo korjata
. No eihän sillä mitään tee, ensimmäisiä asioita mitkä aikanaan lähti. Öörlissä on hyvät tuuletusluukut niin ei ilmastointia näillä leveyksillä tarvi. Olisko voksi vaan turhan tiivis
.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Jari:jari kirjoitti:No ei olla sentään onneksi törmätty... Mutta ilmastointihan on siis pelkkää kuollutta painoa eikä sellaista harrasteautossa tarvita. Harrasteauton rattia vääntäessähän kuuluukin tulla hiki...Vee8 kirjoitti:Ilman ilmastoinita?!? No johan on, mina en edes muista koska olisin tormanny foxiin ilman ilmastointia. Joistakin se on kylla purettu pois, mutta silloin se on helppo palauttaa. Kannattaa ehka katsella viela tarkemmin, varmasti loytyy valmiiksi kylmennetty fiksu foxi.
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
-Jukka-
Onko sulla joku tietty vuosi mielessä Jukka ?Jukka kirjoitti: Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
Voisin koittaa illalla katsoa olisko mulla raamatussa kuinka eroteltua tietoa.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
- jari
- Addikti
- Viestit: 374
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
- Paikkakunta: Tuusula/Asikkala
LX:äänhän sai aikanaa tilattua kaikki samat romppeet mitä GT:henkin, paitsi kaiketi spoilerit sumuvaloineen ja helmat. Eli pienimmillään eroa lienee kymmenisen kiloa tai jotain sitä luokkaa.Jukka kirjoitti: Jari:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
Muta jos verrataan esim. mun autoa ja tyypillistä Suomi-GT:tä, niin ainakin nämä mun autosta puuttui vuonna 1990:
- GT:n etuspoileri
- sumuvalot
- GT:n takaspoileri
- helmat
- ilmastointi
- kyynärnoja/kasettikotelo
- takaluukun aukaisukatkaisija hanskalokerosta (monta grammaa...)
- keskuslukitus
- nahkapenkit
Mitähän noista voisi yhteensä tulla? 20 - 30 kg ?
Niin ja olikos joissain foxeissa vielä joku erillinen vahvistinkin stereosysteemissä?
Toisaalta mulla on sitten sunroof, joka tuonee kilon tai pari lisää?
Eiköhän nuo akselimassat löydy rekisteriotteesta mut ajattelin olisko ollut oikein punnittua tietoa.jari kirjoitti:LX:äänhän sai aikanaa tilattua kaikki samat romppeet mitä GT:henkin, paitsi kaiketi spoilerit sumuvaloineen ja helmat. Eli pienimmillään eroa lienee kymmenisen kiloa tai jotain sitä luokkaa.Jukka kirjoitti: Jari:
Onko mitään hajua LX Foxin akseli- tai kokonaismassoista eli paljonko LX todella on kevyempi?
Muta jos verrataan esim. mun autoa ja tyypillistä Suomi-GT:tä, niin ainakin nämä mun autosta puuttui vuonna 1990:
- GT:n etuspoileri
- sumuvalot
- GT:n takaspoileri
- helmat
- ilmastointi
- kyynärnoja/kasettikotelo
- takaluukun aukaisukatkaisija hanskalokerosta (monta grammaa...)
- keskuslukitus
- nahkapenkit
Mitähän noista voisi yhteensä tulla? 20 - 30 kg ?
Niin ja olikos joissain foxeissa vielä joku erillinen vahvistinkin stereosysteemissä?
Toisaalta mulla on sitten sunroof, joka tuonee kilon tai pari lisää?
-Jukka-
-
JaniC
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Ahaa!...Aivan!Jukka kirjoitti:Katsastuksessahan taitaa olla iskaritestin yhteydessä vaaka?
Siinähän näkee niitä akselimassoja.
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ilmastointi turhaa painoa ja korvaa se ilmastoinnin kenno toisenlaisella kennolla ja iske jonkun sortin fööni kun ei tarvi kaasuista välittää...Jukka kirjoitti:Ajattelin just jos vaikka purkais omasta foxista ilmastoinnin pois kun siellä ei kylmäaineitakaan ole.
Niin eikä airbagia...eikä ole vähäpäästäinenkään...
oliskos se sun auto myytävänä siinä olis tieten pikku laittoa?
Kaikkihan on kaupan kun vaan saadaan hinnat kohilleen.petska kirjoitti:Ilmastointi turhaa painoa ja korvaa se ilmastoinnin kenno toisenlaisella kennolla ja iske jonkun sortin fööni kun ei tarvi kaasuista välittää...Jukka kirjoitti:Ajattelin just jos vaikka purkais omasta foxista ilmastoinnin pois kun siellä ei kylmäaineitakaan ole.
Niin eikä airbagia...eikä ole vähäpäästäinenkään...
oliskos se sun auto myytävänä siinä olis tieten pikku laittoa?
-Jukka-