Onko tämä mehiko enempi ratamalli vai mikähän johti Mexico65 alias 457:n päätökseen vaihtaa auto?
Kovin samaa mallia nuo molemmat on eli ratamallia, taitaa molemmat olla lähes yhtä nopeita. Nopeus kyllä riippuu suuresti kuskista. Silloin kun nämä molemmat autot ovat olleet radalla on tämä "uusi" olut aina nopeampi.
Minulla ei varsinaisesti ollut tarkoitus vaihtaa autoa mutta...
Tietynlainen tapahtumaketju sai alkunsa kevättalvella ja kaikki osapuolet tuntuivat olevan tyytyväisiä.
Mitäs uudessa on, mitä vanhassa ei ollut? Vai oliko toisin päin?
Uudessa ei ole kovin paljoa eroa vanhaan. Suurimmat erot ovat jarruissa ja alustassa jotka "uudessa" ovat lähes vakiot. Muu tekniikka on tuttua ja turvalista Ford laatua. "Uusi" on lähempänä vakio G.T. 350 R versiota kuin vanha, ja siinä suurin syy minun osto päätökseen.
(Shelby G.T.350R Mustang #18
Fred Van Beuren / MEX
Paul Jett jr. / USA
Dos Caballos Racing Team from Houston
Mexican racing colors, Wimbledon White
with Green & Red stripes)
PS. jos joku sattuisi löytämään tarkempia tietoja ja kuvia tästä 5R108 autosta ottaisin mielelläni vastaa tiedot. Myös kirjallisuus jossa ko. auto mainitaan tai sisältää kuvia kiinnostaa. Teoksessa Fast Mustans / Alex Gabbard 1990 on pari kuvaa alkuperäisestä Shelby G.T. 350 R 5R108 autosta ja vähän myös taustatietoa.