351w huono alavääntö

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
montego
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja montego »

montego kirjoitti:
M.K. kirjoitti:Mä oon kans miettiny tota ignitoria, ja kokeilinkin välillä heittää kärjet takas, mut ei sekään vaikuttanu oikeen mitään. Ja mulla on myös hyvät alipaineet, eli varmaan ei mitään imuvuotojakaan oo.
Ja heitän varmaan myös takas sen 600 Holleyn, mut kokeilen nyt eka niillä uusilla putkilla tolla seiskapuolikkaalla.

G-tech mittarin tilasin ebaystä ku sai niin halvalla, ja se näyttää sinänsä kelpo arvoja noin painavalle autolle, mut silti ihmetyttää miks ei kone herää alakierroksilla ollenkaan vaan tarvii ne noin 2000 kiekkaa ennenku vetää hyvin. Pitäsköhän mun myös purkaa se jakopää sitte, vaik se on varmasti oikein...

Tietty jos hakemalla haetaan jotain positiivista, ni eipä oo pito-ongelmia ollu. Edes talvella.
ongelman ratkaisu voisi olla vähän korkeampi tall spiidinen turbiini esim.esim tci saturday night special tall.1800-2000 rpm,tuo turbiini natsaa hyvin tuon koneen kanssa,turbiini yhdessä tuon isomman hollikan kanssa muuttaa tilannetta kummasti.tuota korkeampi tall speed saattaa muuttaa ajotuntuman liian kuminauhamaiseksi :roll:
se turbiini saatto olla kylläkin break a way,sorry
montego mx
M.K.
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja M.K. »

Nostanpa vanhan aiheen esiin, mikäli joku sattumalta painii samanlaisten ongelmien parissa mitä mulla oli.

Asensin tossa taannoin ton 2,5 tuuman putkiston h-putkella (tosin ei inspiraatio riittänyt tehä ku sivuputket, teen loppuun asti jossain sopivassa vaiheessa..), ja ei voi kuin ihmetellä mikä oli vaikutus. Nyt selvästi on enemmän eloa heti alhaalta lähtien, ja nyt kun on vielä nastarenkaat alla, niin kyllä tosiaan herkästi sutii kaasusta, siis paikaltaan lähdettäessä. Tämä nyt ei tietenkään ole mitenkään ihmellistä, mutta vanhoilla putkilla ei todellakaan vahingossa sudittu edes lumella.

Toivottavasti sama sutimis ilmiö jatkuu myös kesärenkailla, jolloin on vihdoin pakko asentaa parisen vuotta hyllyssä odotellut lukkomurikka.

Ja sit tietty uus turbiini.

Ja tuplapumppu kaasari...
Vastaa Viestiin