Re:
Lähetetty: 20 Syys 2010, 21:08
Entäs kun säädettävällä venttiililläkin jarrut takapainoiset..? Venttiili vedetty ääriasentoon.GT-350 kirjoitti: Ilman säädettävää venttiiliä jarrut menee takapainoiseksi.

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Entäs kun säädettävällä venttiililläkin jarrut takapainoiset..? Venttiili vedetty ääriasentoon.GT-350 kirjoitti: Ilman säädettävää venttiiliä jarrut menee takapainoiseksi.
Kumpaan suuntaan ääriasentoon, auki vai kiinni?65HT kirjoitti:Entäs kun säädettävällä venttiililläkin jarrut takapainoiset..? Venttiili vedetty ääriasentoon.GT-350 kirjoitti: Ilman säädettävää venttiiliä jarrut menee takapainoiseksi.
Kyllä, decrease suuntaan se kuristaa nesteen virtausta.65HT kirjoitti:Decrease asentoon. Eikös sen silloin pitäisi vähentää takapyörille menevää "voimaa"?
Joku mielikuva on että joku joskus sanoi, että jos kengät liian kaukana rummuista tulee jarruista takapainoiset. Tuntuu jotenkin epäloogiselta - voiko olla näin? Edessä mulla on Granadan levyt. Ja tosiaan kaksipiirinen systeemi.
Onko tuo koskaan vielä toiminut ? Onko venttiili oikein päin...? Noissa on IN ja OUT liitännät sen takia että paluu ei mene kuristimen kautta vaan vapaasti säiliöön. Muutenhan jarrujen vapautukseen jäisi viive. Tai sitten sun venttiili on särki.65HT kirjoitti:Entäs kun säädettävällä venttiililläkin jarrut takapainoiset..? Venttiili vedetty ääriasentoon.