Sivu 2/2

Lähetetty: 21 Huhti 2006, 22:53
Kirjoittaja hannu
Eve kirjoitti:

Joo BBK:han lupaa tuolle ssi-imarille jo vaparina 30-40heppaa lisää, et silleen. :roll:
Dyno on vain niin tyly, et siellä ei noi myyntipuheet paljoa auta. :oops:
Juuri tuota tarkoitin :cry: :cry: :evil: :evil:

Lähetetty: 24 Huhti 2006, 22:53
Kirjoittaja Eve
Eve kirjoitti:Nonni, nyt on penkissä käyty ja totuus on aina tylyä luettavaa...
Teho nousi tuolla tb:llä ja imusarjalla 17hp ja huipputeho tuli vanhan 5180rpm:n sijaan vähän korkeammalta eli 5343rpm.
Joo, tolla laskukaavalla sai n.50eurolla yhden hevosvoiman lisää. :lol:
No, on niitä varmasti kalliimpiakin hevosvoiman hankintoja kavereille eteen tullut. 8)

Lähetetty: 25 Huhti 2006, 00:44
Kirjoittaja HighPsi5O
Seuraavaksi laitat isommat suuttimet/MAFin, lisaa ahtoa ja vesiruiskun (Boost Cooler tms.) niin kylla se siita... :twisted: :D

Lähetetty: 25 Huhti 2006, 17:13
Kirjoittaja MarkkuJ
Eve kirjoitti: Joo, tolla laskukaavalla sai n.50eurolla yhden hevosvoiman lisää. :lol:
Eikös nuo valmistajien lupaukset koske modifioimattomia autoja, eli jos on jo jotain vaihdettu niin silloin ei laskelmat enää päde.
Pitänee varmaan käydä dynossa ja sit hankkia moinen niin näkee mitä se omalle tekisi, tosin sekään ei ole vakio kun pakosarja on jo vaihdettu.

Lähetetty: 25 Huhti 2006, 23:47
Kirjoittaja Eve
Ihan mielenkiinnosta ois kiva jossain vaiheessa kuulla, et mitä se BBK:n imari toi ac-474:lle vapariin lisää tehoja?
Onko AC:llä mahdollisuutta saada autoa samaan penkkiin, missä kävit aiemmin sitä penkittämässä?

...Aina olen ollut noihin myyntipuheisiin vähän skeptinen ja nyt sain hyvän vahvistuksen tähän skeptisyyteen. 8)

Lähetetty: 25 Huhti 2006, 23:49
Kirjoittaja Eve
HighPsi5O kirjoitti:Seuraavaksi laitat isommat suuttimet/MAFin, lisaa ahtoa ja vesiruiskun (Boost Cooler tms.) niin kylla se siita... :twisted: :D
Eiku tätä autoa ei ole tarkoitus virittää K&N vapaavirtausputsaria enempää.., niinpä! :twisted:

Lähetetty: 26 Huhti 2006, 11:16
Kirjoittaja hannu
[quote="Eve"]Ihan mielenkiinnosta ois kiva jossain vaiheessa kuulla, et mitä se BBK:n imari toi ac-474:lle vapariin lisää tehoja?
Onko AC:llä mahdollisuutta saada autoa samaan penkkiin, missä kävit aiemmin sitä penkittämässä?

Se riippuu noista Stadian kavereista, järjestetäänkö tänä vuonna kerhon dynopäivät, ellei, sitten menen muualle eikä ole vertailupohjaa :?: :?:

Lähetetty: 13 Touko 2006, 08:07
Kirjoittaja veekoo
"Uutisia" 302 imusarjan vaihdosta: jos kiristys ja tiivistys menee pieleen, niin kulutus kasvaa reilusti ja alavaanto katoaa tyystin. Kaytin rotan pajalla oljyvuodon jalkitarkastuksessa (eivat saaneet selville ekalla kertaa vuosien moskan takia) ja imusarjan tiivisteet oli keturoillaan. Tietty moottorin takana.. :( Noh, purku, siivous ja kokousoperaation jalkeen alavaanto parani n. 100% $30 tiivisteella. Tyota oli toki reilusti enempi.. :shock: :cry: :cry: Ei viitti liemien kanssa puljata parkkipaikalla jne.. Mutta ny toimii ja vetaa. 8) Seuraavaksi tarttee korjata jenkkakoneen jaahdytys.. :shock: