Imusarjan ja throttle bodyn vaihdon vaikutus?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

Eve kirjoitti:

Joo BBK:han lupaa tuolle ssi-imarille jo vaparina 30-40heppaa lisää, et silleen. :roll:
Dyno on vain niin tyly, et siellä ei noi myyntipuheet paljoa auta. :oops:
Juuri tuota tarkoitin :cry: :cry: :evil: :evil:
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Eve kirjoitti:Nonni, nyt on penkissä käyty ja totuus on aina tylyä luettavaa...
Teho nousi tuolla tb:llä ja imusarjalla 17hp ja huipputeho tuli vanhan 5180rpm:n sijaan vähän korkeammalta eli 5343rpm.
Joo, tolla laskukaavalla sai n.50eurolla yhden hevosvoiman lisää. :lol:
No, on niitä varmasti kalliimpiakin hevosvoiman hankintoja kavereille eteen tullut. 8)
Avatar
HighPsi5O
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Los Angeles, California

Viesti Kirjoittaja HighPsi5O »

Seuraavaksi laitat isommat suuttimet/MAFin, lisaa ahtoa ja vesiruiskun (Boost Cooler tms.) niin kylla se siita... :twisted: :D
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
Avatar
MarkkuJ
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 12:39
Paikkakunta: Tampere, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Eve kirjoitti: Joo, tolla laskukaavalla sai n.50eurolla yhden hevosvoiman lisää. :lol:
Eikös nuo valmistajien lupaukset koske modifioimattomia autoja, eli jos on jo jotain vaihdettu niin silloin ei laskelmat enää päde.
Pitänee varmaan käydä dynossa ja sit hankkia moinen niin näkee mitä se omalle tekisi, tosin sekään ei ole vakio kun pakosarja on jo vaihdettu.
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Ihan mielenkiinnosta ois kiva jossain vaiheessa kuulla, et mitä se BBK:n imari toi ac-474:lle vapariin lisää tehoja?
Onko AC:llä mahdollisuutta saada autoa samaan penkkiin, missä kävit aiemmin sitä penkittämässä?

...Aina olen ollut noihin myyntipuheisiin vähän skeptinen ja nyt sain hyvän vahvistuksen tähän skeptisyyteen. 8)
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

HighPsi5O kirjoitti:Seuraavaksi laitat isommat suuttimet/MAFin, lisaa ahtoa ja vesiruiskun (Boost Cooler tms.) niin kylla se siita... :twisted: :D
Eiku tätä autoa ei ole tarkoitus virittää K&N vapaavirtausputsaria enempää.., niinpä! :twisted:
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

[quote="Eve"]Ihan mielenkiinnosta ois kiva jossain vaiheessa kuulla, et mitä se BBK:n imari toi ac-474:lle vapariin lisää tehoja?
Onko AC:llä mahdollisuutta saada autoa samaan penkkiin, missä kävit aiemmin sitä penkittämässä?

Se riippuu noista Stadian kavereista, järjestetäänkö tänä vuonna kerhon dynopäivät, ellei, sitten menen muualle eikä ole vertailupohjaa :?: :?:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

"Uutisia" 302 imusarjan vaihdosta: jos kiristys ja tiivistys menee pieleen, niin kulutus kasvaa reilusti ja alavaanto katoaa tyystin. Kaytin rotan pajalla oljyvuodon jalkitarkastuksessa (eivat saaneet selville ekalla kertaa vuosien moskan takia) ja imusarjan tiivisteet oli keturoillaan. Tietty moottorin takana.. :( Noh, purku, siivous ja kokousoperaation jalkeen alavaanto parani n. 100% $30 tiivisteella. Tyota oli toki reilusti enempi.. :shock: :cry: :cry: Ei viitti liemien kanssa puljata parkkipaikalla jne.. Mutta ny toimii ja vetaa. 8) Seuraavaksi tarttee korjata jenkkakoneen jaahdytys.. :shock:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin