Lähetetty: 05 Joulu 2005, 20:32
No mutta niinhän se on, että vaikka kuinka se "laiton" peli olisi parempi ja turvallisempi kuin alkuperäinen, niin säännöt on silti säännöt. Laki on silti laki.
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Just näin.Emmi kirjoitti:No mutta niinhän se on, että vaikka kuinka se "laiton" peli olisi parempi ja turvallisempi kuin alkuperäinen, niin säännöt on silti säännöt. Laki on silti laki.
Niinpä...200cid kirjoitti:Jos aina noudatettaisiin lakeja ja sääntöjä olisi maailma todella tylsä ja harmaa paikka. Ugh!!! Olen puhunut.
Niinpä mutta kun myöhemmin on ollut 220 leveää rengasta tarjolla niin eikö jos samaan malliin on saanut leveämpää/isompaa niin käy vertailukohteeksi?raunoh kirjoitti:Aku_81 kirjoitti: ...225/50/16 renkailla päätti katsastusmies innostua pilkunraiskaukseen ja kertoi renkaiden olevan 5 milliä liian leveät...
Nuo Mustangin 79-81 Mustangin TRX-renkaat on 190/65-390. Joten 225 on 5 mm liian leveä juridisesti, ilman muutoskatsastusta. Se, onko sitten käytännön merkitystä 5 mm:llä, voinee miettiä. Jossakin on säännöissä kuitenkin raja. Mielestäni on ollut virhe hyväksyä 230 renkaat, on ollut "tupelo" katsastusmies.
Jep, mutta tässä se juttu juuri piileekin. KATSASTUSKELPOINEN. Edellä kysyin että mikä on katsastusmiehen vastuu, jos päästää "laittoman" ajoneuvon katsastuksesta läpi liikennettä vaarantamaan? Heidänhän pitäisi valvoa lakia right?Jukka kirjoitti:Just näin.Emmi kirjoitti:No mutta niinhän se on, että vaikka kuinka se "laiton" peli olisi parempi ja turvallisempi kuin alkuperäinen, niin säännöt on silti säännöt. Laki on silti laki.
Siksi muutoskatsastinkin ne renkaat loppujen lopuksi.
Eipä tarvinnut leikkiä sen asian kanssa sen jälkeen ja auto oli katsastuskelpoinen alla olevilla renkailla.