Lähetetty: 14 Maalis 2006, 19:47
Compin sivuilla on aika hyviä dyno käppyröitä, tosin useimmat Chevyn 350 koneeseen. Antavat kuitenkin aika hyvin osviittaa..
Että jos hieman isompaa...
Että jos hieman isompaa...

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...?
Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
Haarukoin tulevaisuutta.....Tyhjäkäynti tietty sais olla vakaata! Mitenkäs kustannuspuoli EX:t versus Retrofit tai tav. rullanokka???457 kirjoitti:Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
AFR:t, imusarja ja pakosarjat sietää paljon rajumpaakin.
Mielestäni vielä EX274H voisi olla vielä ihan sopiva, tosin tyhjä käynti saattaa olla rauhatonta.
Entäs siten retro-fit rullanokka, tai tavallinen rullanokka uudentyyppisillä nostajilla? Noilla saisi rauhoitettua tyhjäkäyntiä ja laajennettua vetoaluetta.
Nostellaas tätäkin vähän...Mexico65 kirjoitti:Ei mene yli.Make67 kirjoitti:Meniskö tää nokka jo "yli" eli liian kireeks AFR:ien ja aikaisemmin mainitsemillani imu-ja -pakopuolen rojujen kanssaMake67 kirjoitti:Extreme Energy XE268H
Löytyisköhän tällaiseen nokkaan edellisenkaltaisia kommentteja tai omakohtaisia kokemuksia...????
AFR:t, imusarja ja pakosarjat sietää paljon rajumpaakin.
Mielestäni vielä EX274H voisi olla vielä ihan sopiva, tosin tyhjä käynti saattaa olla rauhatonta.
Entäs siten retro-fit rullanokka, tai tavallinen rullanokka uudentyyppisillä nostajilla? Noilla saisi rauhoitettua tyhjäkäyntiä ja laajennettua vetoaluetta.
Ei ole liikaaMake67 kirjoitti:Oliskos tää EX274H sovelias ammattilaisen porttaamille 289-rautakansille kun nyt on se pako- ja imupuoli kondiksessa, laatikko prepattu, turbiini uus(2500 stall), perä vielä 3,55?
Laitoin yv:n65HT kirjoitti:Olisiko mahdollista saada tietää tarkemmin millä moiset tehot on saatu? Ovat suunnilleen sitä luokkaa mitä itsekin tavoittelen.