Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Jukka kirjoitti:
Tästä ei kai tule tekijänoikeudellisia ongelmia joten jos jotain kiinnostaa nähdä tuo DVD niin viestiä allekirjoittaneelle.
Joo.. Tuottajana, ohjaajana, kuvaajana ja nayttelijana annan taydet vapaudet kaikkien kerholaisten katsella leffan. Kunhan nyt ette tee 100 kopiota ja laheta sita highwaypatrollin paamajaan. Vahan mopo karkasi ja huomasin koulubussin vasta ohittaessa. Nopeuttahan oli tasan 65mph silla kohtaa..
Ettei kävis vanhanaikaisesti että rupee korahtelemaan kaasun löysäyksen jälkeen, kuorsaa ja rupeltaa on erittäi ikävän kuuloista, lyhyet vapaavirtaus pötikät alselin takapuolelle poistaa sen korahtelun.
Joo.. 3" on ainakin kateilta eteenpain ja mahdollisimman suoraa. "Aanenvaimentimet" on lahinna isompaa putkea sellainen 12" patka, koko systeemi on lahempana cherry bombia kuin vaimenninta.. Vahan ottaa 2000-2500rpm kohdalla johonkin valilla kiinni pelkaajan puolella, muttei aina. Se ropottely on tarkotuksella. Pitaahan hevon horahdella, kun loysaa sopivasti.. Seuraavaksi sitten liekinheitinkikkulat show meiningin maksimoimiseksi..? Saas naha..
Aanet muuten tuli takapaksista, luukun lukkosysteemin muovikotelosta. Hokasin sen, kun putkijuttu tuli varmistettua (heiluteltiin niita mekaanikon kanssa kahdestaan, etta ei na kylla parise.. )Pitaa varmaan itkea oljynvaihdossa taas, etta toi on loysa ja unohtaa kertoa etta siihen tuli 1 kpl pickup tovi sitten..
Minkäslaista putkistoa ja vaimentimia pitää alkaa suunnittelemaan, jos kaikille radoille tulee 97 db raja ???? Ei taida ihan suorilla putkilla alittua
Olis meinaan edessä jonkinlainen putkiston uusiminen jossain vaiheessa, niin ajattelin huomioida ton 97db:n rajan, että ei tuu mitään ikäviä yllätyksiä kun ajelee johonkin pohjanmaalle, ja sitten ei pääse edes ajamaan radalle (
EHDOTUKSIA / KOKEMUKSIA KAIVATAAN
mulla pelkät flowmasterit,ja putket loppuu ennen takasiltaa päissä oli vielä pätkämalli superträpit,otin talvel pois.ääni hiljaisempi ku luulin n,91dp metrin pääs tyhjäkäynnil.hieno röpötys 460+headerssit ja motorsportin C460 nokka.vähän resonoi kyllä tietenkin jollai kierroksil.eli ääni flouvareil.
FBFIN65 kirjoitti:Minkäslaista putkistoa ja vaimentimia pitää alkaa suunnittelemaan, jos kaikille radoille tulee 97 db raja ???? Ei taida ihan suorilla putkilla alittua
Olis meinaan edessä jonkinlainen putkiston uusiminen jossain vaiheessa, niin ajattelin huomioida ton 97db:n rajan, että ei tuu mitään ikäviä yllätyksiä kun ajelee johonkin pohjanmaalle, ja sitten ei pääse edes ajamaan radalle (
EHDOTUKSIA / KOKEMUKSIA KAIVATAAN
Pidä vaan ne ahdistimet, varsinkin takapäässä, paremmat mhikset sua vastaan .
FBFIN65 kirjoitti:Minkäslaista putkistoa ja vaimentimia pitää alkaa suunnittelemaan, jos kaikille radoille tulee 97 db raja ???? Ei taida ihan suorilla putkilla alittua
Olis meinaan edessä jonkinlainen putkiston uusiminen jossain vaiheessa, niin ajattelin huomioida ton 97db:n rajan, että ei tuu mitään ikäviä yllätyksiä kun ajelee johonkin pohjanmaalle, ja sitten ei pääse edes ajamaan radalle (
EHDOTUKSIA / KOKEMUKSIA KAIVATAAN
Supertrappeja vaan kehiin, mutta siinä vaiheessa kun joka radalla on nuo 97db raja vaatimukset, rupeen rakentelee kustomeja, saa olla ääntä