Sivu 2/2

Lähetetty: 07 Loka 2005, 16:45
Kirjoittaja Tapsa
et ole väärässä 289 sopivuuden kanssa
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä 8)

Lähetetty: 08 Loka 2005, 00:04
Kirjoittaja Antti66HT
Tapsa oikeassa. JOs tavoiteltu kierros alue 4500-8000 ja tyhjäkäynti 1300 ...

Lähetetty: 14 Loka 2005, 19:33
Kirjoittaja ROKI
Jos tuon kansiparin hinta on tuo, niin se olis himpun auki 600ekee Suomessa meniköhän arvio penkin alle, muta on siisti valujälki ja koneistusjälki verrattuna AFR kansien valujälkeen. Koneistusjälki hyvä AFR kansissa, jos tuo hinta pitää kutinsa niin pitää harkita tilausta vaikka hyllylle koristeeksi, jos ei muuta keksi :wink:. Onko miten paljon kiinnostuneita tilaajia josko sais kulut pienemmiksi.

Lähetetty: 16 Loka 2005, 15:09
Kirjoittaja 1223
Moron

Kiinnostusta noihin kansiin tuntuu nyt olevan aika hyvin!
Nyt kysymys kuuluu että miten niitä saatais tänne pohjolaan helpoiten?
Onkos kellään tulossa konttia tänne mihin sais mahtumaan läjän kansia?

Ilmoitelkaa niin yritetään järjestää jotain!

Lähetetty: 16 Loka 2005, 17:17
Kirjoittaja Jukka
1223 kirjoitti:Moron

Kiinnostusta noihin kansiin tuntuu nyt olevan aika hyvin!
Nyt kysymys kuuluu että miten niitä saatais tänne pohjolaan helpoiten?
Onkos kellään tulossa konttia tänne mihin sais mahtumaan läjän kansia?

Ilmoitelkaa niin yritetään järjestää jotain!
Olkaas yhteydessä HH-Performanceen Ikaalisiin.
Yllättävän usein moni ongelma on ratkennut sitä kautta.