Lähetetty: 07 Loka 2005, 16:45
et ole väärässä 289 sopivuuden kanssa
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä
fyysisestihän kannet menee kaikkin blokeihin
mutta jos katukäyttöön, ellei ajeta rallia ... okei, tosiaan nokka y.m.s
pitää olla mitoitettu että isokanava/isovena kansista tulee todella
toivottu ,ajettavuus/ tehot /hyöty
kokeilemallahan siitä selviää, ainahan isoreikänen hönkii ylärundeilla
289ä kun piiskaa ylös kestääkö muut paikat....
ahtaminen on sitten toinen juttu, täyttöä ainakin tulee röörin täydeltä
mutta alsakannet säästää ainakin vähän painoa ja ovat hieman helpommin korjattavissa kuin rautaset jos sattuu täräyksiä
