Sivu 2/2
Lähetetty: 15 Syys 2005, 19:22
Kirjoittaja Jukka
Vee8 kirjoitti:Normaali on vähäpäästöinen, mun auto on poikkeus. Pahus kun en saanu paperisekoilun takia viime katsastuksesta päästölappua, ois nähny täyttikö todella vähäpäästöisen arvot, näin kyllä muistelen. Mutta keväällä viimestään varmistuu. Pumppu on laturin alla ja pyörii saman moniurahihnan avulla kuin muutkin vermeet. Kyllä kai sen poistosta pari konia saa, mutta ei se kyllä missään tunnu..
Pistän pitkän pakin kaljaa vetoa että ilman ensinmäistäkään kattia ei ´94GT mene vähäpäästöisen arvoihin.
Otithan varmasti kaikki katit pois?
Lähetetty: 15 Syys 2005, 20:37
Kirjoittaja Vee8
No kyllä sieltä X:n läpi orava juoksee

Saakohan Suomen autokatsastukselta noita päästöarvoja näin puolivuotta jälkikäteen, nyt nimittäin olut maistuisi, kun on ekat löylytkin saatu just uudessa saunassa

Lähetetty: 15 Syys 2005, 21:51
Kirjoittaja Jukka
Vee8 kirjoitti:No kyllä sieltä X:n läpi orava juoksee

Saakohan Suomen autokatsastukselta noita päästöarvoja näin puolivuotta jälkikäteen, nyt nimittäin olut maistuisi, kun on ekat löylytkin saatu just uudessa saunassa

Kysellääs jos saataisiin Mikosta virallinen valvoja ja mittaaja tähän hommaan ens viikolla?
Lähetetty: 15 Syys 2005, 23:20
Kirjoittaja Make_O
Kiinnostaa kyllä itse kutakin moinen röörien ammennus ja päästömittaus,sekä vielä enemmän kiinnostaa paljonko vaikuttaa horsepowereihin noitten putkistojen avaaminen vakio gt:ssä..
Lähetetty: 16 Syys 2005, 21:56
Kirjoittaja Masama
Onko mitään merkitystä imuilman lämpökanavalla saastetistissä ?
Eli läpäiseekö saastearvot jos ei ole kansista imusarjaan olevaa kanavaa eikä ilmapumpunkanavia ?
Ei huvittais porailla turhaan jos ei ole mitään vaikutusta katsastuksessa.
Meinaan sitten ottaa pannuun jos tökkää testissä kun tarvikekannet on kiinni, eikä näitä kanavia ole porattu auki.