Selkeä paletti.
Jos halutaan tasoittaa ja näperrellä niin edellisen vuoden Sijoituksesta sama määrä sekunteja pois seuraavalta vuodelta. määrä seuraavalle vuodelle tasoitusmaiswsti vähennystä, kuten golfissa. Ehkä puoli sen / sija riittää...
Valvoja: Ville K
Olen Arton kanssa samaa mieltä, että luokan osallistujien vähyydestä ei pitäisi rangaista. Mutta toisaalta pitääkö palkitakaan? Vähemmän kansoitetuissa luokissa on tilastollisesti suuremmat mahdollisuudet kärkisijoille kuin niissä luokissa missä on enemmän porukkaa. Mikä on sopiva kompromissi?Arto65FB kirjoitti: ↑14 Joulu 2019, 17:02 Samaa mieltä pisteistä luokkavoitto on luokkavoitto. Nyt voi stock-luokkiin osallistuminen jäädä väliin, kun ei kolmella autolla pisteitä samoin mod-luokkin. Eli kannatan paluuta siihen, että joka luokassa ensimmäisestä lähtien kaikki saavat samat pisteet. Nykyinen pistelasku sopii oikeaan kilvanajoon mutta Cupin tehtävä on saada ihmiset ajamaan, eli juurikin palkita osallistumisesta.
Ei ole kovin tasaväkistä esim -70 luku. Isokoppaisesta foxiin saakka. Täysin erilaista alustaa omaavat samassa.FoxyLady91 kirjoitti: ↑18 Joulu 2019, 22:57 Olen edelleen sitä mieltä, että vuosi kymmenet (60-, 70-, 80-, 90-, 00-, 2010.) jaottelu.
Suomen kielisesti sanottuna vuosi kymmenissä on perus Mustang ja laitettu Mustang.
Yleis sarja pois.
LadyCup pysyy ennallaan.
Yksinkertaista ...eikö totta?
Ainakaan minä en ole nähnyt livenä -79 Foxia. Omani on -80.FoxyLady91 kirjoitti: ↑19 Joulu 2019, 09:48Ei ole kovin tasaväkistä esim -70 luku. Isokoppaisesta foxiin saakka. Täysin erilaista alustaa omaavat samassa.Kiesi kirjoitti: ↑19 Joulu 2019, 09:38 [quote=FoxyLady91 post_id=154160 time=<a href="tel:1576702625">1576702625</a> user_id=3228]
Olen edelleen sitä mieltä, että vuosi kymmenet (60-, 70-, 80-, 90-, 00-, 2010.) jaottelu.
Suomen kielisesti sanottuna vuosi kymmenissä on perus Mustang ja laitettu Mustang.
Yleis sarja pois.
LadyCup pysyy ennallaan.
Yksinkertaista ...eikö totta?
Tuokin käy.Pappacosworth kirjoitti: ↑20 Joulu 2019, 10:17 Eikö vuosia helpompi tapa ole vain mallisarja. Toisiaan lähelle olevat yhdistetään, fox+sn esim.
Juuri näin. Ne kun pitää varpisti jakaa pussihousuihin ja vapaamielisiin?