Käyttöautoksi 91->mustangi?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Käyttöautoksi 91->mustangi?

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Arto65FB kirjoitti: 88 ja vanhemmat ruiskuilla eivät ole viritysystävällisiä, mutta jos sellainen 200hv riittää, niin miksei nekin.
Jaa millä perusteella ei 88 ole viritysystävällinen? Samanlainen kuin 89 jne... Ei ole edes vähäpäästöinen, vaikka 4 kattia löytyy.


Mulla on siis -88 GT perheen YKKÖSautona. Hyvin nassikka 9vee mahtuu matkaamaan takapenkillä. Se kuitenkin kannattaa huomioida, että takapenkki ei välttämättä ole kolmelle, vaan kahdelle tarkoitettu. Mulla ainakin takapenkillä on vain kahdelle turvavyöt. Rekisteriotteessa on maininta 1+3.

-91 mallissa taitaa olla air-bag vakiona. Sitä ei kuulemma saa poistaa, joten ratin vaihto ei ole helppoa...

Yleisimpiä vikoja: Sähkölasit ei välttämättä toimi, laturi lakkaa toimimasta, puslat ja iskarit loppu, takaluukun alareuna monista ruosteessa, lokarien kaaret kukkii, mahdollisen kattoluukun ympärystä kukkii, suomilisävaruste lokarinvilkun ympärystä hapan. Eli näitä ihan tavallisia joka autossa olevia vikoja löydettävissä.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Käyttöautoksi 91->mustangi?

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Foxy Lady kirjoitti:
Arto65FB kirjoitti: 88 ja vanhemmat ruiskuilla eivät ole viritysystävällisiä, mutta jos sellainen 200hv riittää, niin miksei nekin.
Jaa millä perusteella ei 88 ole viritysystävällinen? Samanlainen kuin 89 jne... Ei ole edes vähäpäästöinen, vaikka 4 kattia löytyy.
-88:n ruisku on vielä vanhempaa mass air tyyppiä, eli ruisku mittaa map-anturilla imusarjan alipainetta. Mappi-anturi korvattiin -89 mallissa ilmamäärämittarilla.
Avatar
MarkkuJ
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 12:39
Paikkakunta: Tampere, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Ja Kaliforniassa jo '88 tehtiin tuo ilmamäärämuutos.

Oi miksi mun auto on Floridasta :-)
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Re: Käyttöautoksi 91->mustangi?

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Foxy Lady kirjoitti:
-91 mallissa taitaa olla air-bag vakiona. Sitä ei kuulemma saa poistaa, joten ratin vaihto ei ole helppoa...
Juuri näin, ratti on tietysti makuasia, voishan se olla joku ööö...erilainen.
Jotenkin minusta ei-niin-hirveän-urheilullinen.
Mutta siitä saa ne eturenkaat kääntymään, siinä se on hyvä :mrgreen:
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Käyttöautoksi 91->mustangi?

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

kariboy kirjoitti:Mutta siitä saa ne eturenkaat kääntymään
Ei kääntymään, vaan kaartamaan... :(
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Re: Käyttöautoksi 91->mustangi?

Viesti Kirjoittaja kariboy »

JXA-26 kirjoitti:
kariboy kirjoitti:Mutta siitä saa ne eturenkaat kääntymään
Ei kääntymään, vaan kaartamaan... :(
Ja ne miettii varmaan, että minne ne nuo takaset oikein meinaa...
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
Vastaa Viestiin