Ruoste korjausta

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Smikelimies
Hiljaisempi

Re: Ruoste korjausta

Viesti Kirjoittaja Smikelimies »

Tota epoksipikeä käyttää kuulemma jotkut meriveneäijätkin, on varmasti hyvää ainetta.

Bilteman epoksi on venemaali. Olen olettanut että maali jota myydään veneen vesirajan alapuolisiin osiin estämään veden imeytymistä lasikuituun osmoottisesti, olisi sieltä tiiveimmästä päästä ja suojaisi siten hyvin myös ruosteelta.

Myöskin Inerta 5 primeriä näyttäisi käyttävän paljon niin autonlaittelijat kuin laskuituveneilijät.
ToniH
Mega-addikti
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Smikelimies kirjoitti: 23 Syys 2017, 11:19 Tota epoksipikeä käyttää kuulemma jotkut meriveneäijätkin, on varmasti hyvää ainetta.

Bilteman epoksi on venemaali. Olen olettanut että maali jota myydään veneen vesirajan alapuolisiin osiin estämään veden imeytymistä lasikuituun osmoottisesti, olisi sieltä tiiveimmästä päästä ja suojaisi siten hyvin myös ruosteelta.

Myöskin Inerta 5 primeriä näyttäisi käyttävän paljon niin autonlaittelijat kuin laskuituveneilijät.
Kyllä varmasti veneisiin tarkoitettu epoksimaali on ihan käyttökelpoista. Tarkoitatko tätä primeria? http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Kemika ... 000023393/
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Smikelimies
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja Smikelimies »

Jep, tuota justiinsa.

Joskus olen ahnehtinut liian paksua kerrosta, silloin ei epoksit ole meinanneet kuivua. Varsinkin kun venhomaalaukset tulee tehtyä huhti-toukokuulla ulkona, lämmöt on ulkona vielä siinä ja siinä että voi maalailla. Mutta kun jäät jo sullaa ei malttaisi oottaa.
Vastaa Viestiin