Sivu 2/3

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 07:59
Kirjoittaja Tapsa
Vai vesikeli... uusi asfalttikin on aina liukas
pieni hiekkapölykin aiheuttaa liukkautta
sille ei sitten voi mitään jos vähäisen sutii...
lisää painoa sitten taakse jos muu ei auta
luulis auttavan siihen vaivaan?

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:35
Kirjoittaja Aku_81
Eipä kuitenkaan ihan jatkuvasti sudi jos ei käy leikkimään niin ei tarttee ainakaan painoa taakse laittaa, eikös täysi tankki käy lisäpainosta :shock:

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 18:44
Kirjoittaja Foxy Lady
GT look kirjoitti:Jotkut CEAT merkkiset,on meinaan liukkaat.
Minkäs merkkiset mulle myit? Ne on ainakin sateella liiankin liukkaat, kun ei normaalilla liikkeellelähdölläkään sutimatta ole. Niissä on jopa vinkeä ääniefekti kuivalla asfaltilla :lol: Made in Hollywood?

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 11:05
Kirjoittaja Tapsa
Jospa sittenkin Kellarissa on vika kun ei pitoa tai sitten
on vain raskas kenkä jalassa... 8)

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 11:05
Kirjoittaja Mustangnisti
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mulla on ponussa alla goodyearin gt2 gummit takana. tai ainakin oli viime kesänä ennen rengasvaihtosekoiluja. Ne on kieltämättä hiukan liukkaat märällä. nimim sladissa 2225kg autolla jolla mittaa 5.3x2m :D äitiiiii! ;)
jos noista zingzangdiudiu renkaista löytyy tarpeeksi isoja kokoja niin täytyy kokeilla, ihmeen positiivista palautetta ne on saanut normiajossa olevilta.

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 12:15
Kirjoittaja Varaosien Ylijumala
Nokia NRVi omassa alla, toimii.....

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 13:08
Kirjoittaja Mexico65
Ainakin tästä linkistä löytyy jonkinlaisia käyttäjien kommenteja eri renkaista ja niiden erilaisista ominaisuuksista.
http://www.1010tires.com
Esim. Minulla tällähetkellä alla 225/50ZR16, Bridgestone Potenza S-03 Pole Position Tire, Mielestäni erinomainen rengas vaatii hieman lämmitystä parhaimman pidon saavuttamiseksi, suosittelen.
KillerCorners kommentoi
"All around the best tire made, or pretty close anyways. Put these on your wheels and you will smile from ear to ear!"

Dry Wet Snow Handling Comfort Noise Treadwear
5 5 N/A 5 5 5 5

Listoilta kannattaa tarkastella myös muitakin vaihtoehtoja, miten olisi seuraaviin ratatapahtumiin esim.
The Pilot® Sport Cup is MICHELIN's first DOT-approved competition preformance tire that is designed to increase driving excitement! With world class racing performance, the Pilot® Sport Cup provides confidence during aggressive cornering, acceleration and braking.
Satta olla ettei kestä nopea vautisia ovaaliradan mutkia.

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 09:17
Kirjoittaja Fastback
Nitto Radialilla on hyviä ja pitäviä renkaita. Esimerkkinä NT555 R, P245/50 R16. Valmistaja lupaa hurjaa kiihdytyspitoa ja pitäisi kestää normaaliajoa n. 15.000 mailia (24.000km). Kaverin autossa oli NT555 R 315/35 R17:t ja hän oli hyvin tyytyväinen. Iso auto liikahti 11s puolelle stripillä.

http://www.nittotire.com/tires_555r.asp

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 21:59
Kirjoittaja ROKI
Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 22:18
Kirjoittaja Foxy Lady
ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Veit sanat suustani...

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 22:26
Kirjoittaja Aku_81
ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Niinpä, ite meinasin virittämisen aloittaa alustasta kun ei tiedä mitä palikkaa siellä oikein, kone toimii onneksi tarpeeksi hyvin.

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 22:30
Kirjoittaja mustesko
ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Älä sä Roki vaivaa päätäs semmosella mistä toiset tykkää ja sinä ET.Ei noita sun kommenteja voi nauramatta lukea, ei ole tällä, eikä muillakaan foorumeilla yhtä kovaa kaveria ollut, joka itseään viitsii KEHUA joka ....nan aiheesta.Varmaan olet ihan hyvä alallasi, mutta muista, että joku toinen saattaa olla yhtä hyvä, ellei parempi, jollain muulla alalla.Eipä juuri ole ollut sellaista aihetta mihin et olisi ottanut kantaa (sinänsä kannanotto ihan hyvä), kehuaksesi kuinka sinä teet ja osaat sadan vuoden kokemuksella asiat paremmin kuin kukaan muu.

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 22:31
Kirjoittaja Foxy Lady
Esim. mä olen aloittanut jo alustasta... jarrut alkuperäiset, mutta uusittu, kaikki iskarit vaihdettu "sporttisempiin", kaikki puslat uusittu, perän lukko korjattu... vielä menee tässä ennen talvea jouset vaihtoon. On jo nyt perstuntumalta parempi ajettava.
Ensin pitää saada ajo-ominaisuudet ja turvallisuus siihen kuntoon, että on ilo piristää pataa...



Ja vasta sen jälkeen ilmastointi kuntoon :twisted:

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 22:36
Kirjoittaja hannu
Ei ne vaan aina "viritykset" ekalla kerralla nappaa kohdalleen.Kärsivällisyyttä ja huolellisuutta.Kyllä se siitä lähtee.
Samaa mieltä edelläpuhujien kanssa, ensin alusta ja jarrut kuntoon, niillä saa jo 20 "heppaa".

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 23:08
Kirjoittaja ROKI
mustesko kirjoitti:
ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Älä sä Roki vaivaa päätäs semmosella mistä toiset tykkää ja sinä ET.Ei noita sun kommenteja voi nauramatta lukea, ei ole tällä, eikä muillakaan foorumeilla yhtä kovaa kaveria ollut, joka itseään viitsii KEHUA joka ....nan aiheesta.Varmaan olet ihan hyvä alallasi, mutta muista, että joku toinen saattaa olla yhtä hyvä, ellei parempi, jollain muulla alalla.Eipä juuri ole ollut sellaista aihetta mihin et olisi ottanut kantaa (sinänsä kannanotto ihan hyvä), kehuaksesi kuinka sinä teet ja osaat sadan vuoden kokemuksella asiat paremmin kuin kukaan muu.
100 vuotta kokemusta ohoh, kun ikääkin on vasta piirun auki 50v nyt on tullut yksi uusi kaveri kehiin jolla ei ole viellä korvantaustat kerenny kuivamaan, anteksi vai kauhiasti kun tyylini häiritsee täytyy, kaitten harkita mustasen mielenrauhan palauttamiseksi harkita vetäytymistä näistä jutuista eläkkeelle. Minkäs minä sille mahdan, että teen mitä haluan toiset tekevät mitä osaavat .