Renkaista puuttuu pito.
Minkäs merkkiset mulle myit? Ne on ainakin sateella liiankin liukkaat, kun ei normaalilla liikkeellelähdölläkään sutimatta ole. Niissä on jopa vinkeä ääniefekti kuivalla asfaltillaGT look kirjoitti:Jotkut CEAT merkkiset,on meinaan liukkaat.

Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mulla on ponussa alla goodyearin gt2 gummit takana. tai ainakin oli viime kesänä ennen rengasvaihtosekoiluja. Ne on kieltämättä hiukan liukkaat märällä. nimim sladissa 2225kg autolla jolla mittaa 5.3x2m
äitiiiii! 
jos noista zingzangdiudiu renkaista löytyy tarpeeksi isoja kokoja niin täytyy kokeilla, ihmeen positiivista palautetta ne on saanut normiajossa olevilta.


jos noista zingzangdiudiu renkaista löytyy tarpeeksi isoja kokoja niin täytyy kokeilla, ihmeen positiivista palautetta ne on saanut normiajossa olevilta.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: Tampere
Ainakin tästä linkistä löytyy jonkinlaisia käyttäjien kommenteja eri renkaista ja niiden erilaisista ominaisuuksista.
http://www.1010tires.com
Esim. Minulla tällähetkellä alla 225/50ZR16, Bridgestone Potenza S-03 Pole Position Tire, Mielestäni erinomainen rengas vaatii hieman lämmitystä parhaimman pidon saavuttamiseksi, suosittelen.
KillerCorners kommentoi
"All around the best tire made, or pretty close anyways. Put these on your wheels and you will smile from ear to ear!"
Dry Wet Snow Handling Comfort Noise Treadwear
5 5 N/A 5 5 5 5
Listoilta kannattaa tarkastella myös muitakin vaihtoehtoja, miten olisi seuraaviin ratatapahtumiin esim.
The Pilot® Sport Cup is MICHELIN's first DOT-approved competition preformance tire that is designed to increase driving excitement! With world class racing performance, the Pilot® Sport Cup provides confidence during aggressive cornering, acceleration and braking.
Satta olla ettei kestä nopea vautisia ovaaliradan mutkia.
http://www.1010tires.com
Esim. Minulla tällähetkellä alla 225/50ZR16, Bridgestone Potenza S-03 Pole Position Tire, Mielestäni erinomainen rengas vaatii hieman lämmitystä parhaimman pidon saavuttamiseksi, suosittelen.
KillerCorners kommentoi
"All around the best tire made, or pretty close anyways. Put these on your wheels and you will smile from ear to ear!"
Dry Wet Snow Handling Comfort Noise Treadwear
5 5 N/A 5 5 5 5
Listoilta kannattaa tarkastella myös muitakin vaihtoehtoja, miten olisi seuraaviin ratatapahtumiin esim.
The Pilot® Sport Cup is MICHELIN's first DOT-approved competition preformance tire that is designed to increase driving excitement! With world class racing performance, the Pilot® Sport Cup provides confidence during aggressive cornering, acceleration and braking.
Satta olla ettei kestä nopea vautisia ovaaliradan mutkia.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Nitto Radialilla on hyviä ja pitäviä renkaita. Esimerkkinä NT555 R, P245/50 R16. Valmistaja lupaa hurjaa kiihdytyspitoa ja pitäisi kestää normaaliajoa n. 15.000 mailia (24.000km). Kaverin autossa oli NT555 R 315/35 R17:t ja hän oli hyvin tyytyväinen. Iso auto liikahti 11s puolelle stripillä.
http://www.nittotire.com/tires_555r.asp
http://www.nittotire.com/tires_555r.asp
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Veit sanat suustani...ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Niinpä, ite meinasin virittämisen aloittaa alustasta kun ei tiedä mitä palikkaa siellä oikein, kone toimii onneksi tarpeeksi hyvin.ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Älä sä Roki vaivaa päätäs semmosella mistä toiset tykkää ja sinä ET.Ei noita sun kommenteja voi nauramatta lukea, ei ole tällä, eikä muillakaan foorumeilla yhtä kovaa kaveria ollut, joka itseään viitsii KEHUA joka ....nan aiheesta.Varmaan olet ihan hyvä alallasi, mutta muista, että joku toinen saattaa olla yhtä hyvä, ellei parempi, jollain muulla alalla.Eipä juuri ole ollut sellaista aihetta mihin et olisi ottanut kantaa (sinänsä kannanotto ihan hyvä), kehuaksesi kuinka sinä teet ja osaat sadan vuoden kokemuksella asiat paremmin kuin kukaan muu.ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
-Teen mitä muut ajattelevat-
Esim. mä olen aloittanut jo alustasta... jarrut alkuperäiset, mutta uusittu, kaikki iskarit vaihdettu "sporttisempiin", kaikki puslat uusittu, perän lukko korjattu... vielä menee tässä ennen talvea jouset vaihtoon. On jo nyt perstuntumalta parempi ajettava.
Ensin pitää saada ajo-ominaisuudet ja turvallisuus siihen kuntoon, että on ilo piristää pataa...
Ja vasta sen jälkeen ilmastointi kuntoon
Ensin pitää saada ajo-ominaisuudet ja turvallisuus siihen kuntoon, että on ilo piristää pataa...
Ja vasta sen jälkeen ilmastointi kuntoon

Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
100 vuotta kokemusta ohoh, kun ikääkin on vasta piirun auki 50v nyt on tullut yksi uusi kaveri kehiin jolla ei ole viellä korvantaustat kerenny kuivamaan, anteksi vai kauhiasti kun tyylini häiritsee täytyy, kaitten harkita mustasen mielenrauhan palauttamiseksi harkita vetäytymistä näistä jutuista eläkkeelle. Minkäs minä sille mahdan, että teen mitä haluan toiset tekevät mitä osaavat .mustesko kirjoitti:Älä sä Roki vaivaa päätäs semmosella mistä toiset tykkää ja sinä ET.Ei noita sun kommenteja voi nauramatta lukea, ei ole tällä, eikä muillakaan foorumeilla yhtä kovaa kaveria ollut, joka itseään viitsii KEHUA joka ....nan aiheesta.Varmaan olet ihan hyvä alallasi, mutta muista, että joku toinen saattaa olla yhtä hyvä, ellei parempi, jollain muulla alalla.Eipä juuri ole ollut sellaista aihetta mihin et olisi ottanut kantaa (sinänsä kannanotto ihan hyvä), kehuaksesi kuinka sinä teet ja osaat sadan vuoden kokemuksella asiat paremmin kuin kukaan muu.ROKI kirjoitti:Jotenkin rupee tuntumaan siltä että, on jannut menneet persedellä puuhun, ensi laitetaan tonnitolkulla kallista palikkaa myllyyn, sit kun pata vinkuu kuin viulunkieli. Alkaa jannuilla valittaminen kun ei ole pitoa renkaissa, onneks ei ole tuota ongelmaa kun on vain noin 200 kaakkia, hyvin pitää kummi. Eikös se alusta pitäis rakentaa ensin, vastaamaan niitä julmettuja tehon lisäyksiä ajatellen ensin kohdalleen, vai iskeekö rahapula siinä vaiheessa kun on ensin sutattu koneeseen kai rahat, siinäpä kymysys .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302