X-Treme Drift Challenge kuvia alastarolta

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Mustangnisti

Viesti Kirjoittaja Mustangnisti »

Ja missä on maine, kunnia ja tunnustus viralliselle kerhon ratapainolle! hä! täh! :evil:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Ihan hyvä punaiselta musselta, mutta ei vaan musset pärjää purniksissa ja sladeissa 4 mäntä GM:mille, on ne vaan hyviä nuo opelit. Vaikka en niitä ihannoikkaan, vai olisko ollut liika yrittäminen mikä vei pientaren puolelle, kumminkin pitkiä hyviä luistoja siltikkin, siitä huolimatta hyvä musse.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Mustangin ainoa rajoite TODELLA näyttävään Driftailuun on nuo huikeasti kääntyvät etupyörät... (selittelyn makua? :oops: ) Nuo GM.n tuotteet tuli mutkiin todella hiljaa 185 renkaineen, joutu tosissaan jarrutteleeen niitten takia. Meillä oli 235 ja 3-vaihde pesässä... :lol:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Monesti eurokinnerimiehillähän on noissa driftihommissa kapeat(halvemmat) takarenkaat ja saahan vanhoista asconoista/mantoista aika mukavasti tehoa, etenkin turbolla.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Eikös tuosta drifting tapahtumasta voisi tehdä virallisen clubisession? Tullaan vääräoppisesti mutka nätisti sladittamatta ja kun pääsuora aukeaa niin kumitetaan koko suora... "täh? eiks tota noin kuulunutkaan tehdä vai...."
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Fastback kirjoitti:Eikös tuosta drifting tapahtumasta voisi tehdä virallisen clubisession? Tullaan vääräoppisesti mutka nätisti sladittamatta ja kun pääsuora aukeaa niin kumitetaan koko suora... "täh? eiks tota noin kuulunutkaan tehdä vai...."
Ja siis kumitetaan koko suora _ilman_ jarrua toisin kuin nuo jooppelit sen näkyi tekevän... ;)

Mullon kyllä kauheet pähkäilyt.. lisää potkua remmillä + strokerilla vai ne isommat jarrut ja uudet kumit/vanteet. aika törkeetä.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Dervish kirjoitti:Ja siis kumitetaan koko suora _ilman_ jarrua toisin kuin nuo jooppelit sen näkyi tekevän... ;)
Noni! Nyt puhutaan samaa kieltä! Woemoo pittöö olla.
Dervish kirjoitti:Mullon kyllä kauheet pähkäilyt.. lisää potkua remmillä + strokerilla vai ne isommat jarrut ja uudet kumit/vanteet. aika törkeetä.
Pidä tuo vakion näköisenä, niin tarjoaa ikäviä ylläreitä kiusaamaan lähteville. Edullinen driftausspeciaali ratkaisu on esim. ylimääräinen pissapojan säiliö takaluukkuun ja kummallekin takarenkaalle omat vesisumuttimet. Sitten vaan katkaisijan nappi esim. rattiin ja aina kun pitää saada pito irti niin vettä takarenkaille. Enpäs olisi uskonut moisen tulevan suustani... No kuitenkin, saisi sillä driftaukseeen vähän lisää metrejä. Sitten on myös se oikea vaihtoehto eli tehon kasvattaminen :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Ongelma ei ole tehon / väännön puute- vaikkakin eihän sitä koskaan ole liikaa- mutkun kioskia ei saa mutkassa tarpeeksi poikittain hallitusti kun tuo kääntösäde on mitä on... tulee toppari heti vastaan heti kun rupee oleen kivaa ! Nuo Alastaron nopeat kurvit sopivat paremmin Stangille, nelosella lusa tiskissä, poikittain.
Heinäkuussa seuraava x-treme joten kaikki kynnelle kykenevät kerholaiset "kuokkimaan" lintulauta pippaloihin !?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Mustangnisti

Viesti Kirjoittaja Mustangnisti »

Virallinen kerhopaino on mukana! _o/ :twisted:
Petr
Hiljaisempi
Viestit: 9
Liittynyt: 23 Touko 2005, 20:10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petr »

Dervishin kannattaa kurkata seuraavan linkin taakse sieltä saattas löytyä jotain tuttua.
http://www.janimyllyoja.com/Coppermine/ ... p?pos=-635
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Lisää kuvia Alastarosta:

http://www.x-treme.fi/gallery/albums.ph
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Ei ne ulkomailla näköjään osaa riftata ilman että on pinta märkänä.. vaikkakin on mukavaa kalustoa näkösällä...
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... tuning_642
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Lupe
Hiljaisempi
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Touko 2005, 09:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lupe »

X-Treme Drift Challenge #2 kuvia

http://gallery.henriluoma.net/xtremedrift2
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Niin juu.. oltiinhan myö tuollakin, nyt tosin vain spektaattoreina kun on mustin perä katkolla..

http://www.partanen.net/photos/x-treme/31.7.2005/

- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Dervish kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Eikös tuosta drifting tapahtumasta voisi tehdä virallisen clubisession? Tullaan vääräoppisesti mutka nätisti sladittamatta ja kun pääsuora aukeaa niin kumitetaan koko suora... "täh? eiks tota noin kuulunutkaan tehdä vai...."
Ja siis kumitetaan koko suora _ilman_ jarrua toisin kuin nuo jooppelit sen näkyi tekevän... ;)
Koko suora_ilman_jarrua, Tämä vaatii jo voimaa. Olen alastarossa nähnyt vai yhden auto joka olisi pystynyt tuohon. Nyt en puhu varti mailin autoista.
Lainaus HRF sivuilta:
"Pekka Hietala megamoottorisella Chevrolet Camarolla, jossa tehoa tuntui olevan "riittävästi". Itse kilpailu päättyi kuitenkin valitettavaan keskeytykseen."
http://www.historicrace.fi/g0047.jpg
Kone taitsi olla lähes 500cid ja tehot noin 700-800 hp, koneen perässä automaati.
Pojat piirsi viivaa ihan rehellisesti koko suoranpätkän kunnes piti hakea jarruja seuraavaan mutkaan.
Huomatkaa 8 reikäinen mekaaninen ruisku Kinsler.
Sami myös pystyi vetämään pitkää viivaa vaikka kilvan ajoa oli jo takana 15 kierrosta.
Lainaus HRF:
"Maalisuoralla Sami Tschokkisen ei tarvinnut enää säästellä Camaron renkaita..."
http://www.historicrace.fi/g0147.jpg
Noissa autoissa ei yleensä ole käytetty kapeampia takarenkaita tai muutoin huononpidon ovaavaa rengastusta.
On myös muita jotka tuohon pystyy mutta en ole ollut paikalla.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin