Sivu 2/2

Lähetetty: 07 Kesä 2005, 13:22
Kirjoittaja Arto65FB
Mussemaan on oikeassa. Satulan, varsinkin nelimäntäsatulan vaatima nestemäärä on isompi kuin rumpujarrujen sylinterin. Esim 65-66 yksipiirisysteemin levyjarrujen pääsylinteri on isompi kuin rumpujarrullisten pääsylinteri.

Jos on tehostamaton ja käyttää orgisvipusuhteita, niin pääsylinterin halkaisija voisi olla samoin orgiskokoa 13/16". Tuumainen tekee polkemisesta jo raskaampaa.

Tarvitseeko 351 levyt eteen?

Lähetetty: 07 Kesä 2005, 13:27
Kirjoittaja FFreak
Kysyin salkkarilta tietoja koneesta ja varmaan olisi kunnon pata. 4:n tonnin hp./tarj. vei ostohalut kun ei ole noin paljoa varaa sijoittaa. Joensuussa löytyisi 302 + C4 1500€. -69 kone 10,5 pur. männät porattu ja rempattu + loota rempattu shift kitillä. Oliskohan tuossa ideaa?

Heh ... Esan kannattaisi vaihtaa polkimien paikkaa ja reenata toistakin jalkaa niin vois alkaa pikaluistelijaksi? :lol: Voe vietävä. Vitsin pukkasin!

Ai se oli tollanen toi mun allekirjoitus!