Sivu 2/2

Lähetetty: 19 Touko 2005, 08:38
Kirjoittaja SR 70
Säätöjä tehty ja alkaa pelittää paremmin. Muutin jakajan niin että perusennakko on asetettu 12 astetta ja antaa 24 lisää noin 3500rpm kohdalla, lisäksi säädettävä alipainekello paransi ihan matalan kierroksen kaasuun vastaavuutta. Kertokaapa onko ennakko kohdallaan vai voisiko olla enemmänkin ?. Ruttua on reilu 9 ja nokka .50 220asteinen E 303. Ainakaan näillä ei tunnu nakuttavan vielä.

Lähetetty: 22 Touko 2005, 20:59
Kirjoittaja Tahavo
Laitan tähän ketjuun jatkoksi kymysyksen.
Ropleema= viikonlopun ajojen aikana tuntui, että kun laskettelee alamäkeen D:llä, niin alkoi pitää melkoista jyrskytystä. Ainahan tuo on alamäessä vähän jyrissyt kun ei ole veto päällä, mutta nyt tuntui jo pelottavan kovalta :shock:
Tai sitten sitä vain kuvittelee. Mutta mikähän voisi aiheuttaa jyrinää nimenomaan alamäessä kun moottori ei vedätä :? ?? Tasaisella moottorijarrutus ei aiheuta mitään ongelmia.

Lähetetty: 15 Elo 2006, 22:10
Kirjoittaja Homer65
Laitetaanpa tähän jatkoksi. Vaihdoin revenneen moottorin kumityynyn uuteen ja samalla uudet tulpan johdot. Jyrinät väheni huomattavasti ja käykin paremmin. Sytkä ennakkoa sai pudottaa 19 - 14 asteeseen!! Jos pata on ollut kauan nokalla kannattaa tarkistaa kuskin puoleinen kumityyny, ainakin. Itelläni oli hantinpuoleinenkin hieman revennyt, siihen tuli varmuudeksi läpipultti, 8mm, lukkomutterilla ja löysälle.
Mites BW.n jyrinät?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 13:16
Kirjoittaja Tahavo
Kyllähän tuo jyristää. Kardaanin ristinivelet vaihdoin, sekä kokeilin hihnapyörää kaikkiin kolmeen käypään asentoon. 60-mailissa alkaa jyristä mutta kun ajaa tarpeeksi kovaa esim. 90-mailia niin jyrinä hukkuu muuhun meteliin joten se ei enää niin tunnu.

Olen nostanut kädet pystyyn jyrinän suhteen. Talvella voisi harkita moottorin irroitusta/purkamista.