351W täristää

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
SR 70
Aktiivi
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Syys 2004, 15:05

Viesti Kirjoittaja SR 70 »

Säätöjä tehty ja alkaa pelittää paremmin. Muutin jakajan niin että perusennakko on asetettu 12 astetta ja antaa 24 lisää noin 3500rpm kohdalla, lisäksi säädettävä alipainekello paransi ihan matalan kierroksen kaasuun vastaavuutta. Kertokaapa onko ennakko kohdallaan vai voisiko olla enemmänkin ?. Ruttua on reilu 9 ja nokka .50 220asteinen E 303. Ainakaan näillä ei tunnu nakuttavan vielä.
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Laitan tähän ketjuun jatkoksi kymysyksen.
Ropleema= viikonlopun ajojen aikana tuntui, että kun laskettelee alamäkeen D:llä, niin alkoi pitää melkoista jyrskytystä. Ainahan tuo on alamäessä vähän jyrissyt kun ei ole veto päällä, mutta nyt tuntui jo pelottavan kovalta :shock:
Tai sitten sitä vain kuvittelee. Mutta mikähän voisi aiheuttaa jyrinää nimenomaan alamäessä kun moottori ei vedätä :? ?? Tasaisella moottorijarrutus ei aiheuta mitään ongelmia.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Laitetaanpa tähän jatkoksi. Vaihdoin revenneen moottorin kumityynyn uuteen ja samalla uudet tulpan johdot. Jyrinät väheni huomattavasti ja käykin paremmin. Sytkä ennakkoa sai pudottaa 19 - 14 asteeseen!! Jos pata on ollut kauan nokalla kannattaa tarkistaa kuskin puoleinen kumityyny, ainakin. Itelläni oli hantinpuoleinenkin hieman revennyt, siihen tuli varmuudeksi läpipultti, 8mm, lukkomutterilla ja löysälle.
Mites BW.n jyrinät?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Kyllähän tuo jyristää. Kardaanin ristinivelet vaihdoin, sekä kokeilin hihnapyörää kaikkiin kolmeen käypään asentoon. 60-mailissa alkaa jyristä mutta kun ajaa tarpeeksi kovaa esim. 90-mailia niin jyrinä hukkuu muuhun meteliin joten se ei enää niin tunnu.

Olen nostanut kädet pystyyn jyrinän suhteen. Talvella voisi harkita moottorin irroitusta/purkamista.
Vastaa Viestiin