Lähetetty: 15 Heinä 2004, 22:42
Ihan mielenkiintosta luettavaa: http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=479599
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Tämän mukaan kun katseleeAnonymous kirjoitti:Moro
Kysaisin piruuttani tuolta routtin poijalta etta mita se ottaa jos se tekee mulle tollasen valmiin paketin. Hinta ois kuulemma noin 9800 kruunua. Ainoa vaan etta miten mahtaa menna lapi katsastuksesta?
Ettei nyt taas oltais hiukan vaarallisilla vesillä??Janne kirjoitti:Kerrotaanpa vielä kuriositeetin vuoksi, että 80-luvun Ascona kuuluu GM J- car platformiin.
-Janne
Voi hyvinkin olla riittävä, koska askon akselilla lojuu myös laatikko... Nimenomaan etuveto askona 80-luvun puolivälistä on tuo j-car platformiin perustuva rakkine.Arto65FB kirjoitti:Tuo kohta 12 b taitaa estää onneksi Asconan osien käytön. Ellei sitten etuvetoisen Asconan etuakselipaino ole riittävä Mustangin etuakselipainolle.
Ei sinun tarvitse maksaa oppirahoja eikä kukaan tule nauramaan. Minulla FR 16:1 simpukka on ollut käytössä jo kaksivuotta eikä minkäänlaisia ongelmia. Uskallan väittää, että lopputulos on lähes hammastangon veroinen elle yhtä hyvä, mikäli kaikki ohjauksen nivelet on hyvässä kunnossa. Et yule katumaan. Kun muutoksessa vielä huomioidaan hinta laatusuhde, sanoisin että FR 16:1 simpukka + uudet nivelet on parempi kuin TCP.Mosse kirjoitti:Ite oon tätä pähkäylly jo niin pitkään, löytämättä sitä cheapo ratkaisua, että pääin sit tilata Flaming Riverilta vaan uuden 16:1 simpukan. Eli maksan oppirahat sen osalta... Tästä oon saanut aika paljon positiivista palautetta jenkkipalstoilla tehdyillä kyselyillä, joten uskalsin tilata.
Kerron sit jos surkea niin saatte nauraa![]()
Saas nähdä kuinka mukava operaatio on vaihtaa... 351w ja manuaali orgis kytkin vivustolla... ja luononllisesti seipäällä...
Operaatio menee tosin syksyyn, mutta eiköhän se syksyllä vielä liiku.
miten uusien? ainakin edelliskoppaisissa S sarjan mersuissa oli simpukka, ja nyt kun uudempaan malliin vaihdettiin hammastanko, niin tm jne lehtien arvostelijat valittivat ohjauksen huonontuneen,Arto65FB kirjoitti:Kuulamutteriohjaus on ihan hyvä, kunhan osat ovat kulumattomia tai edes sillä tavalla kuluneita, että säätö oikein tehtynä on mahdollista. Shop manualissa on hyvä ohje simpukan säädöstä, joka tarkoittaa vähän muutakin kuin sen simpukassa olevan ruuvin kiristämistä.
Jostain syystä uusien autojen ja kilpureiden ohjauksissa ei ole aikoihin näkynyt kuulamuttereita, .